1

Onderwerp: Opmaak koekjes

Goedemorgen,

Voor de verjaardag van mijn dochter heb ik bloemkoekjes gemaakt op een stok. Ik wil deze graag in een bloembot zetten. Hier heb ik oase voor gekocht maar ik bedacht me later dat devstokjes dan vies worden heeft iemand een ander idee? Op een amerikaanse site las ik gestampte oreokoekjes moet chocoladesaus maar om nou tig dozen oreo koejes fijn te stampen voor its wat waarschijnlijk niet opgegten wordt vind ik ook een beetje zonde....
Weten jullie wAr je zakjes kan kopen die ik om de bloem heen kan schuiven?
Alvast bedankt.

Groetjes Anja

Re: Opmaak koekjes

Ik heb dat nochtans al eens gedaan. Doordat je de oase droog gebruikt worden de stokjes niet echt vies hoor . Bovendien steek je ze normaal gezien niet helemaal door tot aan je koekje, steken ze er toch wat bovenuit.
Ik had de oase met een inpakpapiertje bekleed dat bij het geheel paste.
De eerste keer had ik piepschuim gebruikt, daar ook een inpakpapiertje omheen gedaan. Maar dat was veel stugger om de koekjes in te steken. Oase is veel zachter en makkelijker te doorprikken.

3

je kan de oasen wel gebruiken ik heb eens ergens gezien of gelezen als je er eerst rietjes in steekt kan je daarna de stokjes er in zetten zonder dat deze dan vies worden.
En inderdaad dan een mooi papiertje er om heen

4

Waarom niet gewoon een stukje piepschuim in de bloempot doen beetje aarde maken en klaar is Kees!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

5

Dank voor julli antwoorden! Ik ga even kijken sat het stokje doet als ik de oase voorprik. Het is voor de creche dus de kindjes zijn nog klein en ik zag dat mijn dochter bij een proefbloem na 2 happen koekje op de onderkant van het stokj ging bijten :-)
Anders ga ik even op zoek naar piepschuim. Ik vond de koekjes versieren trouwens echt leuk om te doen!

Groetjes Anja