1

Onderwerp: Barbie taart help

hallo allemaal,

ik heb jullie hulp nodig. Ik heb de bakvorm van Beautiful Day Barbie en hier zit een plastic facemaker bij zoals ze het zo mooi noemen nu krijg ik het even niet voor elkaar om hier een foto bij te zetten. Maar als je naar de wilton site gaat en daar Beautiful Day Barbie in typt bij zoeken komt hij zo te voor schijn. Nu is de bakvorm die ik heb al behoorlijk wat jaren oud en het de plastice face maker dus ook.

Maar ja daar komt die ik kan nu dus nergens een nieuwe facemaker vinden van de barbie. Weet iemand waar deze te koop zijn?

Bedankt

2

Re: Barbie taart help

Al op ebay gekeken?

3

ja heb er inmiddels 1 in Amerika gevonden, maar ik weet zeker dat ik hem in Nederland ook al heb gezien. zoiets had ik gelijk moeten kopen natuurlijk.

ik ben er alleen niet zo happig op om mijn geld te storten en dan maar afwachten of het ooit wel aan komt en heel aankomt.

Dus ik hoopte eigenlijk dat iemand me kon helpen waar ze in Nederland te krijgen zijn, maar even goed bedankt hoor.

4

ik geloof dat dit de manier is om mijn bericht weer boven aan onder de aandacht te brengen. Ik hoop dat iemand mij inmiddels al kan helpen. Oftewel dat iemand weet of ik ook aan een facemaker van de Beautiful Day Barbie in Nederland kan komen.