1

Onderwerp: delftsblauw paartje

Een bruidstaart met een delftsblauw paartje (met een licht tintje) en 50 cupcakes met toef meringuecreme. De opdrachtgeefster alleen gesproken via de mail, dus dat blijft spannend maar ze was er gelukkig erg blij mee.

De maten zijn 17,5, 22,5 en 27,5. Vanille cake met 3 lagen vanille creme en van boven naar beneden gevuld met baileyscreme, meringuecreme met aardbeien en een laag vanillecreme met nutella.
De blauw gekleurde fondant was super zacht geworden (door alle kleurstof??) en bleef scheuren. Gelukkig toch nog best netjes erop gekregen, wel wat scheurtjes op de randen.

Hier de taart met een deel van de cupcakes.
http://media.cakecentral.com/gallery/692034/normal_1310737680.JPG

Tips, kritiek en verbeterpunten zijn welkom!!

Bedankt voor het kijken  :)

2

Re: delftsblauw paartje

hele gave taart zeg!!! dit staat ook nog op mijn lijstje.

je hebt de vlinders erg mooi gedus.
puik werk zeg :thumb:

Groetjes, Franka

3 Laatst bewerkt door Tien10 (15-07-2011 15:29)

Wow wat een mooi taartje, mag ik je vragen wat voor kleur blauw je hebt gebruikt? Is echt een mooi kleurtje en gezellig geheel!

4

Knap geboetseerd en mooie kleurtjes. Blauw is een lastige kleur, volgens mij kan het best zo zijn dat hierdoor het fondant zo lastig verwerkbaar is.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

5

Heel erg mooi!!

6

Heel mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

geweldig

erg mooi geboetseerd

8

Tien10 schreef:

Wow wat een mooi taartje, mag ik je vragen wat voor kleur blauw je hebt gebruikt? Is echt een mooi kleurtje en gezellig geheel!

Ik heb royalblue van americolor en navy van sugarflair gebruikt.

Dank jullie wel voor de leuke reacties  :D

9

Oooo wat een leuk taartje!!! Vind het wel heel mooie kleuren hoor.
Knap geboetseerd die topper echt heel leuk!

Groetjes Tieneke

10

Wat een superleuke stapel! Lekker frisse kleuren, dat blauw/wit. Mooi ook, die bijpassende cc's! Enne... van die scheurtjes zie ik niets. :thumb: