Onderwerp: nijntje geboortekoekjes
Ik vind nijntje zoooo lief. Deze heb ik gemaakt als kraamcadeautje voor een collega die bevallen was.
Zouden jullie dan ook nog een 'gewoon' cadeautje geven?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nijntje geboortekoekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind nijntje zoooo lief. Deze heb ik gemaakt als kraamcadeautje voor een collega die bevallen was.
Zouden jullie dan ook nog een 'gewoon' cadeautje geven?
Leuk! ik vind de koekjes een orgineel cadeautje 
Nee zou het alleen hier bij laten, is al een duur cadeau opzich, toch?
En het gaat om het gebaar, of niet?
Vind ze erg gaaf!
En nu mag ze tenminste weer volop van je koekjes genieten
Groetjes Knollie
Heel erg leuk 
Mega leuk!!!
Ja, superleuk! Lijkt mij genoeg zo. Van mij hoeft niet allemaal niet zo groot en duur Het gaat om het gebaar! Ja toch? En het is wel duidelijk dat je hier heel wat energie hebt ingestoken! 
Leuk! Ik zou niet nog een cadeautje geven. Of boven op een paar sokjes o.i.d. doen.
Wat een leuke! Heb je hier cutters voor gebruikt?
Enig kado, vooral die beertjes !!
( zou het hier bij laten..)
Wat zijn ze ontzettend lief!!!!
Super cute!! Nee hoor, hoeft geen extra cadeautje bij. Gewoon leuk inpakken is genoeg 
Wat een leuke! Heb je hier cutters voor gebruikt?
Ik heb de nijntje cutters uit Singapore. Het zijn cutters met een stempeltje erbij. Grappig he...onze nederlandse nijn is aan de andere kant van de wereld ook beroemd. Hij is daar overgekocht door Disney.
Tip: patchshopgirl.nl verkoopt ze ook. Wel een stuk prijziger als in Singapore 
Super leuk!
Zou hier zelf heel erg blij mee zijn, weer eens wat anders dan baby shampoo etc. Ik zou het het gewoon hier bij laten! Misschien nog sokjes aan de pot knopen met een strikje?
Die koekjes zijn echt schattig, nee hoor hier hoeft geen echt kado meer bij, hoewel ik het idee van een paar piepkleine sokjes wel leuk vind.
Lotuz schreef:Wat een leuke! Heb je hier cutters voor gebruikt?
Ik heb de nijntje cutters uit Singapore. Het zijn cutters met een stempeltje erbij. Grappig he...onze nederlandse nijn is aan de andere kant van de wereld ook beroemd. Hij is daar overgekocht door Disney.
Tip: patchshopgirl.nl verkoopt ze ook. Wel een stuk prijziger als in Singapore
Erg leuk! Ik wil ze! Dan maar veel te veel betalen haha.. Veel plezier met geven!
Erg leuk! Ik wil ze! Dan maar veel te veel betalen haha.. Veel plezier met geven!
Via E-bay.com betaal je vaak nog minder dan als je ze in NL koopt. Even kijken of je erop kan bieden. Ik heb uiteindelijk 6 euro betaald voor een setje inclusief verzenden. Had de set voor USD0.99.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » nijntje geboortekoekjes