1 Laatst bewerkt door vanessa1982 (10-07-2011 18:16)

Onderwerp: Toefjes oefenen

voor de eerste keer :think: en dat ging lang niet allemaal even goed, haha. Dacht ff iets lekkers op tafel te zetten voor de visite. Gelukkig had ik nog een voorraadje cupcakes in de vriezer staan, dus gewoon door blijven proberen. Uiteindelijk onder andere deze 2 met een "rozentoef" als eindresultaat. Ik had er snel even een paar apart gehouden voor de foto, want ze waren vrij snel op  ;)

Deel van de cupcakes met een toef van bokkenpootjescreme en een deel met bonbonbloc-creme.

Iemand nog tips voor toeven, want de "gewone" toef lukt nou niet bepaald goed, en ik dacht dat die toch wel het makkelijkste zou gaan :nooo Weet niet goed hoe ik zo'n toef moet "afronden". De meeste hadden zo'n rare omgevallen punt bovenop :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DGFTRSRY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UP7ACBUO.jpg

2

Re: Toefjes oefenen

mooi. Je moet al stoppen met knijpen in de zak voordat je stopt met de toef ( mmm, klinkt niet echt duidelijk ben ik bang)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

Dank je!

Ik begrijp je wel  :Y  en dat probeerde ik ook (al ging dat niet altijd even makkelijk, haha). Maar hoe kun je het spuitmondje mooi van de toef afhalen... Klinkt ook wel erg vaag :D

4

omdat je niet meer in de zak "knijpt" moet ie eigenlijk vanzelf loslaten. En anders evt. met een paletmes tussen je toef en het spuitmondje door.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

5

Oke dan ga ik daar toch nog maar eens beter op oefenen, vinden ze thuis en op het werk ook niet erg ;) Bedankt voor je informatie!!

6

Mooi hoor..
Je kunt ook toeven oefenen op een bord ofzo. Als je crème op is schep je het zo weer terug in de zak.
Maar dan heb je geen reden meer om cucakes met toeven op te eten.. :shh:

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

7

creme kan je niet ongelimiteerd opnieuw spuiten, dat word na n tijdje slap door de warmte van je handen helaas :(

8

ik vind ze er heerlijk uit zien :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl