1 Laatst bewerkt door petrawb (09-07-2011 12:40)

Onderwerp: spoed vraagje 3d hello kitty voor 12 juli

hoi allemaal,
ik heb via bakken voor anderen een bestelling voor 15 personen binnen gekregen en dan een 3d hello kitty.
ik kreeg gisteravond deze foto toegemaild.
http://i54.tinypic.com/30sh6ar.jpg

ik vertelde dat (gezien het visitekaartje links onder) de ballon een 12 cm ballon is en de taart die ze besteld heeft ongeveer de groote van het hoofd heeft.... nu krijg ik net een mailje met de vraag hoeveel het zou kosten om die taart te krijgen.....
ik zelf heb de vormen van 20, 24, 26 en 28 cm.... welke kan ik dan het beste gebruiken om de juiste verhouding te krijgen??

ik wil graag de kostprijs doorgeven... ze moet langs de bank om te betalen.  :/

2

Re: spoed vraagje 3d hello kitty voor 12 juli

poe... moeilijk zeg.
Kan ze niet gewoon zeggen voor hoeveel personen ze de taart nodig heeft? Dan weet je ook welke maten je ongeveer nodig hebt.
Wat heeft ze aan een mega taart (die dan dus duur is) als ze misschien niet eens zoveel bezoek krijgt bijv.

3 Laatst bewerkt door petrawb (09-07-2011 21:27)

Re: spoed vraagje 3d hello kitty voor 12 juli

ze wilt graag een perfect ogende taart en aangezien ze nogsteeds niet terug gemaild heeft..... ik zal morgen kijken of ze iets aan geld over gemaakt heeft, maar anders ga ik niet aan het bakken. zit ik straks met een taart van 36 personen die niet opgehaald wordt....

ik dacht om voor het hoofd de 20 cm te nemen en dan de 26 (of 28) voor het lijfje.... en gewoon een 12 cm voor het balonnetje.... mja, dan is wel taart voor 36 man ipv de originele 15 van de bestelling...