1

Onderwerp: Mijn eerste puzzle plaatje!

Ik kreeg een opdracht voor een helly kitty taart en het moest een puzzle plaatje worden. Ik had dit nog nooit gedaan maar ben de uitdaging aan gegaan! Vond het onwijs leuk om te doen en er gaan er zeker meer volgen!

http://img135.imageshack.us/img135/3368/imgp1986x.jpg

Ik was heel stom vergeten een foto te maken vandaar dat die ingepakt op de foto staat..

Re: Mijn eerste puzzle plaatje!

Dat wat zichtbaar is ziet er prachtig uit hoor! :Y

3

Is mezelf ook wel eens overkomen een foto vergeten te maken. Wat is toch kan zien ziet er leuk uit.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

4

Ziet er goed uit! Hoe heb je de zwarte randjes gemaakt?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

5

willemz schreef:

Voor mij ook dezelfde vraag, was ook bezig met mijn 1e puzzelplaatje van Blond maar ik heb met de zwarte randjes het hele plaatje verpest!

sugarpaste gun denk ik....

Dian schreef:
willemz schreef:

Voor mij ook dezelfde vraag, was ook bezig met mijn 1e puzzelplaatje van Blond maar ik heb met de zwarte randjes het hele plaatje verpest!

Ik heb gewoon zwart fondant uitgerold tot een dunne sliert en dat dan er om heen gelegd.. was ook geen eitje dus een suger gun zou handiger zijn ;) Al vind ik het een compliment dat er word gedacht dat het met een suger gun is gedaan :D Rollen en nog is rollen haha

8

Ah... Ik heb laatst het hele plaatje plus een randje uit zwart uitgesneden en daarna alle andere onderdelen daar opgeplakt, wat een werk :lol:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

willemz schreef:

Ah... Ik heb laatst het hele plaatje plus een randje uit zwart uitgesneden en daarna alle andere onderdelen daar opgeplakt, wat een werk :lol:

Oh echt dat meen je niet! Ik heb het gewoon uitgerold en toen er langs gelegd.. was ook nog een aardige klus want als het breekt kan je weer opnieuw gaan rollen haha. Zou wel een suger gun willen maar ben bang dat ik het maar 1 of 2x gebruik en het dan maar in me keuken ligt haha

10

Als je van plan bent om nog even te blijven taarten is het echt geen overbodige luxe hoor! Ik gebruik hem echt heel vaak :Y

11

Wat een beauty van een hello kitty!! Daar zal de kleine meid van 3 heel blij mee zijn geweest.  :thumb:

12

Ziet er heeel leuk uit :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

Ziet er echt goed uit knap hoor

14

Dat rolletje is idd een geod idee, ik ben idd ook bang als ik er een koop of ik dat veel gebruik. Hmm ik zal wel even naar de prijzen kijken!