Onderwerp: Zal ik mij ook maar even voorstellen.....
Hallo,
Ik ben Manon en heb altijd met bewondering gekeken naar fondant en marsepein taarten.....
Enige tijd geleden liet ik bij een vriendin vallen van dat wil ik ook leren. Waarop zij zei Manon dat kan je nu ook wel....alleen moet je het "gewoon" doen. Heb haar raad na nachten wakker liggen dan toch maar opgevolgd...en een taart gemaakt. Zo nieuwschierig als de mens is hem ook op hyves geplaatst. En nog 5 min. later kwam de eerste met de vraag of ik een taart voor haar wilde maken. Maar hij moest wel 2 dagen later klaar zijn!! En zo stoer als ik ben zei ik dus volmondig JA doe ik!!
Taart viel in de goede smaak want de volgende bestellingen staan ook al in de agenda van die gene.
Ook deze taart op hyves gezet....nu staan er al aardig wat bestellingen in mijn agenda.
Onder tussen ben ik ook moeder van 3 kinderen in de leeftijd bijna 11, 9 en bijna 5 jaar oud.
Ook heb ik een eigen bedrijf.... ik verkoop merk en non merk kinderkleding in de maten 92 tm 176.....
Oja ik heb ook nog 2 hele lieve honden en een super lieve man....
Nou heb ik mij toch aardig voorgesteld...heb je vragen kan je mij altijd mailen....
Gr. Manon