Onderwerp: eens wat anders voor de juf
laatste schooldag, een kadootje voor de juf
de bijna koekjes kwamen in mij op. 
Ik had een kaartje (nou ja, tje... hij is een beetje groot uitgevallen) eraan gemaakt met aan de ene kant een afbeelding met tekst die ik op internet vond en aan de andere kant het recept...
de andere kant van het kaartje ook op koek gemaakt met een eetbare print. ik wilde eigenlijk allebei de kanten doen maar dat leek me gaandeweg het proces een onmogelijke taak!
het was toch al iets problematisch. ten eerste het bakken, ze waren uitgelopen ondanks het vriezen voor het bakken en de voorverwarmde oven. ik moest er een stukje afsnijden anders konden ze niet in het zakje > nooit doen! dat blijft kruimelen. Mijn RI was goed gelukt, al zeg ik het zelf, maar wat een oppervlakte (1/4 A4)! dan de print erop maar dan droogt de boel dus verschrikkelijk slecht... ik ook altijd met mijn XL projecten, ik denk dat ik beter wat kleiner kan beginnen. 
deze zomaar eens gemaakt, zal al een poosje in mijn hoofd en was toch koekjes aan het bakken, restje RI erop. het gaat maar om het idee van koekjes in het stolpje...
ik "koek" nog niet zo lang en de uitvoering is verre van perfect, toch vind ik het leuk om de ze te laten zien...
bedankt voor het kijken en tips en tricks zijn zeer welkom