1

Onderwerp: Help mn chihuahua is topzwaar! ;-)

Vandaag voor een spoedje een chihuahua-hondje geboetseerd!
Hardstikke leuk geworden, maar nu zakt het hoofdje heel langzaam in! :s
Of beter gezegt, naar beneden!
Heb op dit moment het hoofdje gestut met een eierdopje (daar leunt zn kin nu op hihi), maar wat ik me nu af vroeg.... zou ie zaterdag genoeg kunnen zijn uitgehard om zelf rechtop te kunnen blijven staan?? :s

Het hondje in van marsepein gemaakt, dat bleef veel beter in vorm namelijk dan fondant!
Met de fondant leek het meer een dikke zeehond met pootjes namelijk! (kreeg de tijd niet om uit te harden, maar zakte al heel snel in)

Heeft er iemand misschien een tip om te voorkomen dat t hondje straks met zn neus in de taart ligt hihi?? ;)

Alvast heeeeel erg bedankt voor het meedenken!!!! :thumb:

2

Re: Help mn chihuahua is topzwaar! ;-)

Marsepein blijft altijd een beetje aan de zachte kant, misschien kun je ipv van je eierdopje een mega kluif maken waar ie op steent met zijn kin. Is het gelijk duidelijk waarom ie een beetje te zwaar is.

Christine.

3

keukentje schreef:

Marsepein blijft altijd een beetje aan de zachte kant, misschien kun je ipv van je eierdopje een mega kluif maken waar ie op steent met zijn kin. Is het gelijk duidelijk waarom ie een beetje te zwaar is.

Briljant idee!!!   :thumb: :Y

http://www.fedors.nl/wp-content/uploads/2011/04/Logo1.jpg

www.fedors.nl  Kijk eens rond op de website en plaats een reactie of meld je aan voor de nieuwsbrief.. Veel verstand van Airbrush...

4

Superidee! Die ga ik zeker onthouden! Had zelf ook al aan een kadotje zitten denken, daar het een verjaardagskado is!
Bedankt voor het meedenken zover!
Als iemand nog suggesties heeft hoor ik ze graag hoor! ;)