1 Laatst bewerkt door Go4Cake (05-07-2011 20:26)

Onderwerp: Een spoedje voor ons kersverse buurjongetje

Gisteren om 18.30 uur geboren en vanochtend deze taart kunnen opleveren voor alle familie die vandaag kwam. Niet helemaal strak, maar ben toch wel trots dat het gelukt is.

http://i54.tinypic.com/6rszo3.jpg

En een close up van het schoentje:
http://i56.tinypic.com/352kmww.jpg

2

Re: Een spoedje voor ons kersverse buurjongetje

Super leuke baby stapel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Gisteravond geboren en vanochtend je taart al klaar: dat noem ik nog 's "vers van de pers". Leuke taart! En ik zie dat je de vlinder van JEM hebt gebruikt. Heb ik laatst ook geprobeerd, maar wat een crime zijn die dingen, zeg! Hoe is het jou gelukt?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Mooie taart hoor, ook al is hij misschien niet helemaal super strak, vind het schoentje, kindje en vlinder erg leuk

5

e.b.m. schreef:

Gisteravond geboren en vanochtend je taart al klaar: dat noem ik nog 's "vers van de pers". Leuke taart! En ik zie dat je de vlinder van JEM hebt gebruikt. Heb ik laatst ook geprobeerd, maar wat een crime zijn die dingen, zeg! Hoe is het jou gelukt?

Ik heb het met fondant gedaan. Lapje dun uitrollen en even laten liggen zodat het iets droger wordt. Beetje poedersuiker erover heen tegen et plakken. Dan goed indrukken en met een needle scriber alle stukjes die eruit moeten voorzichtig weghalen. De randjes glad maken, ook met de needle. Het is niet zo'n leuk werkje maar het resultaat is er. En dit is mijn eerste. Heb ze daarna ook al weer gemaakt (nog niet gebruikt) en die zijn al een stuk mooier. Dus flink oefenen  :)

6

Ik had het, conform de tips op het forum, met gumpaste geprobeerd, maar man, man, wat een drama. Ik zal het binnenkort nog 's proberen, maar dan met fondant. Bedankt voor je reactie!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"