Onderwerp: Hema inpakpapier en een hoge drakentaart
Het waren letterlijk laatste loodjes die zwaar wegen......de laatste voor de 6 weken vakantie stop. Maar wat waren de ontvangers blij en enthousiast, echt tot tranen geroerd, zo lief, en dat maakt alle uurtjes het weer waard!
Voor een 1 jarige wilde de moeder een 3 laags stapel die geïnspireerd was op het Jip & Janneke inpakpapier (maar dan zonder Jip & Janneke). Het ging haar om de kleurtjes en de motiefjes:

elke laag is gevuld met 5 laagjes mascarpone-slagroom.
En voor een 12 jarige jongen die gek is op draken en de kleur groen deze drakentaart:

De grote draak had ik eigenlijk tegen de 3 groene laagjes bedoeld, maar die was te zwaar waardoor hij de hele taart scheef trok. Eerst naar de verjaardag van mijn vriendin gegaan en na wat uurtjes afstand nemen (en opbeurende woorden van de hyves-taartvriendinnetjes en op advies van Ilse een paar wijntjes
) , de draak op de grotere lagen gedaan en met wat klimop heb ik de schade hersteld
De draak heb ik gemaakt met het boek van Debbie Brown voor mijn neus, maar de nageltjes van Wendy vind ik te leuk, dus die er opgemaakt (was ook het eerste wat de jarige opviel
). De verjaardag werd dit jaar groot gevierd en hij zijn wens was een zo'n hoog mogelijke taart.
Ook hier gevuld met mascarpone-slagroom.
En nu ga ik pakken en morgenavond op vakantie! Fijne vakantie allemaal en tot later!

.