Re: Bonjour, je m'apelle Henri
Deze?
ja die ja!!!! die is perfect voor deze taart
https://www.facebook.com/PennysHobby
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Bonjour, je m'apelle Henri
Deze?
ja die ja!!!! die is perfect voor deze taart
Staande ovatie!
TOP!! KNAP!! SUPER!!!!
Damn Damn Damn, wat onwijs knap!!!! Echt G-E-W-E-L-D-I-G!
7 pagina's reacties en ik zie 'm nu pas ..................
geen idee wat aan die andere reacties nog toe te voegen .......................
incompréhensible
impossible
incroyable
ook blij dat ik'm nog zag!! blijf er naar kijken,
WAAAAAAAAAAHHHHH!!!
Wat een onvoorstelbaar mooie creatie!! Gelukkig is ie niet van echte taart, over het algemeen heb ik geen moeite met mooie taarten die worden opgegeten, maar deze mag echt niet verdwijnen!! Gewoonweg een kunstwerk die niet te evenaren is!
Grooooooooooooote complimenten!!!
Wauw wauw wauw!! Dat ik deze gemist heb zeg! Wat een prachtexemplaren!! Enne een techniek van Karen Anne...Nou dankje, maar hihi...ik zie alleen maar Miss Pebble hoor!!
Ook ik zie dit kunstwerk nu pas!! Wat schitterend, geen woorden voor.
Wauw wauw wauw!! Dat ik deze gemist heb zeg! Wat een prachtexemplaren!! Enne een techniek van Karen Anne...Nou dankje, maar hihi...ik zie alleen maar Miss Pebble hoor!!
Het gezicht is met jouw techniek van de decoratie voorop de workshopswirly gemaakt - of in ieder geval, zoals ik denk dat je die maakt
Wat onwijs gaaf zeg! Zo knap dat je dat kunt
mamakaat schreef:Wauw wauw wauw!! Dat ik deze gemist heb zeg! Wat een prachtexemplaren!! Enne een techniek van Karen Anne...Nou dankje, maar hihi...ik zie alleen maar Miss Pebble hoor!!
Het gezicht is met jouw techniek van de decoratie voorop de workshopswirly gemaakt - of in ieder geval, zoals ik denk dat je die maakt
Ahh ik snap het Het ziet er in ieder geval helemaal geweldig uit!!!
Jeeetje, wat mooi. Echt prachtig. Ik heb 'm nu al vijf keer bekeken hihi. Zo mooi!
En daar kom ik ook nog even aan zeg... ik had dit dus over het hoofd gezien (moet je maar niet zulke mooie dingen maken in mijn vakantie) maar jeetje ik ben echt sprakeloos.
Wat een constructie en die armen zo mooi horizontaal en dat gezicht! TOP!
JEETJE!! raapt kin weer van de vloer...
Echt te gaaf, niet normaal!!!!!
Uh.... zie dat je 7 pagina's reacties had, ik dachttuh... ff kijken;
Doink, ik sla steil achterover, wat ben jij voor een taartcreatiewonder niet meer normaaaaaal! Superorigineel!
wauw!!! echt super gaaf!!!!
Wat leuk dat er nu nog steeds reacties op komen
Dankjewel!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Bonjour, je m'apelle Henri