Onderwerp: kleine parade: Ajax, paars met witte stippen, bumba
De laatste maand een paar taartjes gefabriceerd.
Voor een kennis van mijn zusje een Ajaxtaart gemaakt. Haar zoontje is gek van Ajax en wilde er persee 3 gouden sterren op. De taart was zover klaar, alleen de sterren moesten er nog op. Terwijl die lagen te drogen, wilde ik even een doos pakken om de taart vast in te doen om hem in de koelkast te bewaren. Hij stond nog op tafel. Toen ik terug kwam zag ik dat mijn dochtertje ( 2,5 jaar) lekker aan het snoepen was. Dacht eerst een restje marsepein, maar na een blik op de taart, had ze een stukje van de rand afgeplukt. Natuurlijk moest ik wel boos worden
, maar van binnen kon ik natuurlijk mijn lach niet inhouden
Gelukkig kon ik het plekje nog verbloemen met de sterren.
gevuld met bbr en jam

Voor mijn eigen verjaardag heb ik op de valreep toch ook nog een taartje voor mezelf gemaakt. Het was een beetje haastwerk en het bakken van het boltaartje viel tegen...hij was net klaar toen het bezoek al binnen kwam. Hij is wat gebutst, omdat er iets tegenaan gedrukt is in de koelkast
gevuld met jam en aardbeienbavarois

Mijn achternichtje Merel is gelijk jarig met mij. Haar oma wilde graag een taart als verrassing. Iets van Nijntje of Bumba moest het worden. Ik gaf nog een suggestie voor een taart met mereltjes, maar Opa vond Bumba het leukst omdat Merel graag met Bumba speelt en gek is van de rode neus. Maar het mereltje is toch nog op de taart gevlogen....

en bijpassende cc's
Bedankt voor het kijken!!
www.taartjesvanbuuf.hyves.nl