Onderwerp: Idee voor diepe kleuren
Dit kwam ik net tegen ...deze dame vertelt hoe je diepere kleuren in je fondant kunt krijgen.
Misschien leuk om te kijken..
Groetjes Nicole
http://www.wonderhowto.com/how-to-color … es-407996/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Idee voor diepe kleuren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit kwam ik net tegen ...deze dame vertelt hoe je diepere kleuren in je fondant kunt krijgen.
Misschien leuk om te kijken..
Groetjes Nicole
http://www.wonderhowto.com/how-to-color … es-407996/
Wat leuk! goeie tip!
ja, tuurlijk , waarom niet kleuren met poeder
dank dank dank voor je tip
Wat een goeie tip! Enkele weken geleden wel al fondant gekleurd met dust poeder, maar nog nooit een combi gebruikt!
En dan zegt ze a little bit dust...het halve potje zit erop haha, maar het is wel een hele goede tip...nooit bij stil gestaan dat je ook kan kleuren met dust
Laatst heb ik idd met dust een mooie bladkleur gemaakt met gumpaste, en ongelooflijk hoe dus de toevoeging van een gel het nog veel intensiever maakt..
Goede tip!!
Bedankt voor de tip
Op de beurs in Alphen stond de mevrouw die Wobllies maakt en die kleurt ook met dust poeder, weet even zo gauw niet hoe ze heet. Dat zag er ook mooi uit
En dan zegt ze a little bit dust...het halve potje zit erop haha, maar het is wel een hele goede tip...
Dat was ook het eerste wat ik dacht! Super idee, ontzettende mooie kleuren zal je er mee krijgen, maar best prijzig als je voor, ik gok zo'n 200 gram wat ze in haar handen heeft, een half potje dust erdoor gooit.
Maar ik ga het zeker een keer proberen.
Je kunt ook een gekleurde fondant nemen en die met wit mengen en daarna wat gel kleur en dust erdoor mengen.
Als je de basis kleur fondant gebruikt en die dus wil aanpassen naar een diepere of andere kleur heb je niet zoveel kleurstoffen nodig.
Hoop dat jullie hier ook wat aan hebben.
Annette
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Idee voor diepe kleuren