Onderwerp: Vragen voor een extreem beginneling

Hallo mensen,

Ik ben hier nieuw en wil heel graag gaan beginnen met zelf mooie cupcakes en taarten maken.
Mijn overbuurvrouw moet over ongeveer 6-8 weken bevallen en zou heel graag dan leuke cupcakes willen overhandigen( we hebben nauwelijks contact, alleen hallo als we elkaar tegenkomen)

Nu heb ik 2 leuke ideeën gezien maar totaal onbekend hoe ik dat moet gaan maken.
Wat hier op de startpagina staat die roze cupcake met steepjes en pareltjes.
En mijn eigen idee was om cupcake met baby'tje op of babyvoetjes.

Weet iemand hoe ik hiermee moet beginnen en wat ik nodig heb?
Dan zouden jullie me enorm helpen!

2

Re: Vragen voor een extreem beginneling

Hoi, ik heb je even gemeld omdat dit topic is om je baksels te showen.

Een bakblik, papieren bakjes, als je geen mix hebt voor de cupcake's dan het recept van Nigella volgen (bij de recepten), pareltjes, fondant en stempeltjes met babyvoetjes of baby'tjes en iets om te vullen/afsmeren net wat je wil.

Succes met bakken.

Sorry! Het is allemaal nieuw voor mij. Zal kijken of ik het in een ander topic kan plaatsen!

4

Deze rubriek is inderdaad voor het showen van je baksels. Omdat je vragen hebt op zowel decoreergebied als op bakgebied verhuis ik je naar Taartdecoratie Algemeen.

Move ~>

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Hallo,

Kijk bij de xenos, daar hebben ze een koopboekje over cupcakes, ook de muffinvorm hebben ze daar.

Succes!

www.taartenetalage.nl,
De foto etalage van mijn taarten.

6

Je kan ook bij het Kruidvat kijken of ze nog stempels hebben in het baby thema, deze druk je dan in de marsepein. Vrij simpel maar met een superleuk effect.

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!