1

Onderwerp: Doorzichtige zakje

Ik heb doorzichtige zakjes nodig om geboetseerde figuurtjes erin te zetten. Weet iemand waar ik ze kan vinden? Er was reeds een topic hierover geweest maar ik kan het niet meer terug vinden. Volgens mij wordt dezelfde zakje ook voor koekjes gebruikt.

Ik hoor het graag.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Doorzichtige zakje

In een winkel waar je hobbyspullen kunt kopen voor bijvoorbeeld kaarten maken hebben ze ze wel denk ik!
En zie dit topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=10525

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar inmiddels heeft de Hanos in Apeldoorn deze zakjes per 250 stuks opgenomen in het assortiment. Moet je wel zo gelukkig zijn uiteraard om ene pas aan te kunnen vragen :)
En vraag het misschien eens aan je kaasboer of plaatselijke bonbonwinkel. Bij beide ben ik "vaste klant" (voor al de laatste is dan misschien niet altijd even handig volgens Sonja ;) en mag ik af en toe een doosje overnemen. Ook de V&D dames van de bonbons hebben me wel eens wat verkocht. Net als bij de taartdozen die we allemaal ook wel eens (proberen) te kopen bij de bakker is het gewoon toch een kwestie van "een brutaal mens heeft de halve wereld" en "vragen staat vrij.."
Succes

4

Hoi Lies,
Ik heb in tweede kans voor bakspulletjes een topic gezet over zakjes die ik over heb..
Groetjes
Marieke