1

Onderwerp: it's me

nou vooruit dan, na een hele poos te hebben mee gespiekt toch maar wat berichten (en taartjes) gaan plaatsen...
misschien wel zo netjes als ik me ff voorstel  :9

Ik ben ankie, 26 jaar, woon in den haag sinds 3 jaar, voorheen woonde ik in limburg, met mijn man Ricardo en dochtertje van 7,5 maand Chenoah

ik heb ik april de basiscursus taart decoratie gedaan, ik wilde eens iets voor 'mezelf', gewoon ff me-time zeg maar. Ik dacht, leuk als mn dochtertje 1 word, kan ik ook eens een mooie taart maken, leek me wel leuk.

Nou hier ben ik dan, helemaal verslaafd aan taarten maken!! Ik kan niet genoeg krijgen van googelen op taart, decoratie, voorbeeld etc etc... Manlief denkt haast dat ik getrouwd ben met mn oven  :)
Gelukkig zijn er wel mensen die vertrouwen in me hebben  :cool:  en ook echt een taart willen. ik vind het helemaal leuk, lekker oefenen want als ik zelf al die taarten moet eten.... daar word sonja niet blij van :lol:

Ik moet nog heel veel leren, zo gaat het bekleden nog niet helemaal zoals ik wil, wil ik heeeeel graag cursus boetseren gaan doen (ik heb het laatst geprobeerd maar na 4 uur heb ik de moed opgegeven...) en icing is misschien wel makkelijk, zie iedereen van die mooie dingen maken, dus zeker een gokje waard.

Ik spiek lekker met iedereen zn mooie creaties mee, kan er veel van leren!!

** Hip & Sweet **

2

Re: it's me

Welkom en heeel veel bak en decoreer plezier :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl