1

Onderwerp: Salaam!

Salaam !

Mijn naam is Kimberley, en net als vele hier ook kook en bak verslaafd!
Ik heb de opleiding Horeca manager ondernemer gedaan en eigenlijk nog altijd een beetje spijt gehad dat ik daarna niet de opleiding tot bakker ben gaan doen!  Dit omdat ik sinds een paar maanden in Saudi Arabie woon! Hier ga ik proberen om een klein bak clubje op te richten.
De taarten die men hier maakt, zijn zo onwijs zoet dat je glazuur al van je tanden splijt als je er naar kijkt! dus om daar verandering in te brengen ga ik mijn eigen taaten bakken!! :-)

Vandaag heb ik mijn eerste taart gebakken en aangezien het hier rond de 45 graden is en het dus niet altijd gegarandeerd is dat alles koud is is het bekleden van de taart niet gegaan zoals ik wilde, maar !! van alles leer je weer !  Heb al een hoop gehad aan de site en vind het onwijs leuk om alles van iedereen te lezen en te zien !

We will stay in touch !
Kimberley.

2

Re: Salaam!

Salaam Aleikum,

Saudi Arabie.....dat is een end weg! Leuk! In ieder geval welkom dus. Kan me voorstellen dat het "taarten" met temperaturen rond de 45 graden een hele uitdaging is. Zit je voor je werk in Saudi Arabie?

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

3

Re: Salaam!

Hoi Donnay,

Ik ben hier samen met mijn man, hij heeft hier een baan aangeboden gekregen en vandaar dat we verhuisd zijn naar de grote zandbak!
Mijn eerste taart van gisteren is redelijk gelukt.. maar het word idd een uitdaging!!

Groetjes!