1 Laatst bewerkt door mrs.cake (28-06-2011 09:47)

Onderwerp: Vraagje over een wondermold en invriezen??!!!

Zoals er al staat in de topictitel:

Ik word 28 julli geopereerd en moet minimaal een week blijven in het ziekenhuis dus even zonder complicatie's ben ik rond vier/vijf augustus pas weer thuis.

Mijn baksels bak ik altijd een dag van te voren en heb nog nooit iets ingevroren dus nu is mijn vraag kan je een wondermold (prinsessentaart) voor dochterlief kant en klaar in de vriezer zetten zodat ze met haar verjaardag als ik niet thuis ben toch met papa, zus en de opa en oma's een klein taartje heeft.

We vieren haar verjaardag een maandje later dus in september pas aangezien mijn herstel ook nog wel even zal duren.

Groetjes van Mieke

2

Re: Vraagje over een wondermold en invriezen??!!!

ja hoor ook die kun je gewoon invriezen!

Alleen heb je wel een grote vrieskist nodig!

Liefs, Zanoni

Een compleet gedecoreerde taart kan gewoon in de vriezer hoor  :Y  Je moet alleen zorgen dat er geen uitgeharde decoratie op zit, dat heeft kans weer slap te worden, zoals opstaande bloemen en vlindertjes ed.

24 uur van te voren in de koelkast (die op de warmste stand staat). Zonder zak eromheen ivm condens die gevormd wordt. En een uur voo aansnijden uit de koelkast. Erg veel last van zweet? Eventjes de ventilator erbij :)

4 Laatst bewerkt door taartjesdroom (28-06-2011 09:55)

Zanoni schreef:

Alleen heb je wel een grote vrieskist nodig!

Je kan het pinpopje er na het ontdooien inzetten, dat kunnen zelfs mannen  :lol:

Oh ja, je vulling moet wel in de vriezer mogen natuurlijk  :thumb:

5

Ze is trouwens 6 augustus jarig maar ik verwacht er voor mezelf maar niet teveel van met een buikwond verticaal en een inwendige wond.

Een grote vrieskist heb ik gelukkig wel en het hoeft geen grote te worden aangezien ze maar met hooguit zes of met mij erbij zeven zijn.

Mijn lief kan nog wel losse vlindertjes en bloemetjes plakken en een pinpoppetje zal hem ook nog wel lukken maar een parelrandje onderlangs kan wel zo mee de vriezer in???

Ben echt een zeur ik weet het maar helemaal niets aan haar derde verjaardag doen vind ik voor mezelf ook niet acceptabel of ik er nu bij ben of niet. Een taartje en een cadeautje horen er wel bij vind ik dan en ja ik ben een zeikerd hahaha...

6

taartjesdroom schreef:

24 uur van te voren in de koelkast (die op de warmste stand staat). Zonder zak eromheen ivm condens die gevormd wordt. En een uur voo aansnijden uit de koelkast. Erg veel last van zweet? Eventjes de ventilator erbij :)

Dit heb ik even opgeslagen en is nu aan het printen voor manlief alvast. Ik ben een beetje een controlfreak  :o