1

Onderwerp: Boek van Wendy

Ik ben op vakantie en heb mezelf het boek van Wendy (een jaar vol taart) kado gedaan voor de vakantie. Vanavond uitgepakt (ja, ik had hem als kadootje laten inpakken... :o ) en begonnen met lezen. Heel verleidelijk om hem in één avond uit te lezen, maar ga ik niet doen. De week  is nog lang. Morgen weer een taart.
Het boek leest heerlijk weg (tot nu toe). Alles wordt duidelijk uitgelegd.
Wat me wel opviel, ben nu pas bij de taart van Februari aangekomen, is dat er best veel foutjes in staan. Dat is toch best vreemd voor zo'n boek? Het wordt volgens mij door tig mensen gelezen en gecontroleerd voordat het daadwerkelijk wordt gedrukt. En ik vind het ook jammer van zo'n mooi boek. Het zijn kleine dingetjes hoor maar toch.
Iemand anders die dit ook is opgevallen?

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: Boek van Wendy

Tjonge.. dat is echt slecht.. Jammer van zo'n leuk boek. Hij staat ook op mijn verlanglijstje ;-)

3

Tsja..helaas blijven alle mensen die het lezen ook maar mensen..een foutje kan er best insluipen...met de 2e druk komt het vast goed...

4

Dat is knap slordig.
Je kunt niet overal goed in zijn maar er moet wel iemand bij de uitgeverij zijn die het voor je redigeert, lijkt mij. Vreemd hoor.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Daar zijn inderdaad al meer reacties over geweest, ook door wendy zelf volgens mij..
maar het schijnt bij veel 1e druk boeken zo te zijn dat er 'veel' foutjes in staan.. bij de 2e druk worden die eruit gehaald..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

6

Op een gegeven moment zie je die foutjes niet meer, en anderen halen ook niet altijd alle fouten eruit. Dus dan gebeurt dat ja!
Ik heb op mijn werk wel eens gehad dat we op al het drukwerk verkeerde data hadden gezet... Spelling van alles was juist, maar het kwam bij niemand op om ook de data te controleren!! Er stond 16 en 17 januari in plaats van 15 en 16 ofzoiets...
Nu weten we wel beter en controleren we dat soort dingen ook ;-)
Maar dan nog hou je soms foutjes!