1 Laatst bewerkt door SimoneB (30-06-2011 11:21)

Onderwerp: Digitale versie van de workshop taartjes fotograferen

Het moest er een keertje van komen maar ik heb een klein e-book geschreven over de workshop taartjes fotograferen. Ideaal als je de workshop al gevolgd hebt of als je ver weg woont kun je hem natuurlijk ook gebruiken. Het is een eenvoudige handleiding om je foto's te verbeteren! 32 pagina's in totaal met veel voorbeeld foto's..

Hij is te koop voor slechts 2,99 via Lulu. De link is hier

Heb je geen creditcard of paypal stuur me dan even een mailtje naar info@junglefrog.com dan regelen we het op een andere manier!

Update 28/6
De versie is inmiddels aangepast zodat je ook zonder Adobe Digital Editions het e-book kunt lezen! Makkelijker dus!

http://www.junglefrog.com/wp-content/uploads/320.jpg

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

2

Re: Digitale versie van de workshop taartjes fotograferen

Ik heb geen creditcard :(

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3 Laatst bewerkt door SimoneB (27-06-2011 20:30)

emmy635 schreef:

Je kunt via paypal ook met je bankrekening betalen, dacht ik. Je maakt een paypal account aan en dan kan je geloof ik je bankrekeningnr invoeren, maar dat weet ik dan weer niet zeker... :think:

4 Laatst bewerkt door mariekepieke (27-06-2011 21:02)

ik heb besteld en betaald maar kan deze niet downloaden. een acsm bestand kent mijn computer niet... wat moet ik hier nu weer mee

edit
niet gelijk zeuren eerst zoeken...
http://www.adobe.com/products/digitaleditions/#fp
en dan zou die het moeten kunnen

liefs marieke

5

mariekepieke schreef:

ik heb besteld en betaald maar kan deze niet downloaden. een acsm bestand kent mijn computer niet... wat moet ik hier nu weer mee

He Marieke,
Je kon kiezen wat voor versie je wilde downloaden. Heb je voor de versie gekozen van adobe digital editions? Daar heb je een reader voor nodig die je ook meteen kunt downloaden (is gratis) of je kon kiezen voor een gewone pdf... Welke heb je gekozen?

6

mariekepieke schreef:

edit
niet gelijk zeuren eerst zoeken...
http://www.adobe.com/products/digitaleditions/#fp
en dan zou die het moeten kunnen

O phoe, ja gelukkig... ik zag je tweede berichtje pas nadat ik al gereageerd had.. :) Je kunt hem inderdaad lezen met adobe digital editions.. E-reader dus..

bedankt voor je reactie
ik had achteraf gezien liever de pdf gehad want nu moet ik dat e reader ding registreren en ik heb geen bekend email daar en moet ik de klantenservice weer gaan raadplegen.
en ik was zo benieuwd! morgen nog eens kijken...

liefs marieke

8

SimoneB schreef:
emmy635 schreef:

Je kunt via paypal ook met je bankrekening betalen, dacht ik. Je maakt een paypal account aan en dan kan je geloof ik je bankrekeningnr invoeren, maar dat weet ik dan weer niet zeker... :think:

Ja dat weet ik.
Maar ik heb een keer zo lopen stunten met pay pal dat ik niet bij dat account kon en het dus heb opgegeven :o

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9 Laatst bewerkt door mariekepieke (27-06-2011 22:04)

zo ik heb m nu! kan ik m eens op mijn gemakje doorbladeren
ik heb hiervoor gechat met een adobe mevrouw. zo fijn van die chat sessies met medewerkers van de klantenservice, daar kom je echt mee vooruit! beter dan dat bellen naar dure nummers...
hij is nu aan het downloaden

liefs marieke

10

mariekepieke schreef:

zo ik heb m nu! kan ik m eens op mijn gemakje doorbladeren
ik heb hiervoor gechat met een adobe mevrouw. zo fijn van die chat sessies met medewerkers van de klantenservice, daar kom je echt mee vooruit! beter dan dat bellen naar dure nummers...
hij is nu aan het downloaden

Ben benieuwd wat je ervan vind! Ja is wel lastig die adobe editions maar echt veel opties heb je niet zonder meteen een vermogen uit te moeten geven voor een epub conversie... En dan ben ik genoodzaakt om het duurder te maken en dat wil ik dan weer niet doen eigenlijk.  :nooo

11

kon het niet laten en toch even snel gebladerd. het ziet er super uit, mooie foto's duidelijke voorbeelden en leuke, begrijpelijke tekst.
als ik mijn nieuwe camera heb (die ik nog moet uitzoeken maar ik weet echt niet meer welke) dan ga ik ermee aan de slag.

liefs marieke

12

mariekepieke schreef:

kon het niet laten en toch even snel gebladerd. het ziet er super uit, mooie foto's duidelijke voorbeelden en leuke, begrijpelijke tekst.
als ik mijn nieuwe camera heb (die ik nog moet uitzoeken maar ik weet echt niet meer welke) dan ga ik ermee aan de slag.

Fijn dat de eerste indruk - na al dat gedoe met e-readers - dan toch positief is! :D

13

emmy635 schreef:
SimoneB schreef:
emmy635 schreef:

Ja dat weet ik.
Maar ik heb een keer zo lopen stunten met pay pal dat ik niet bij dat account kon en het dus heb opgegeven :o

Emmy stuur me anders even een mailtje dan regelen we het anders. Ik ben ook nog aan het kijken naar een manier om de betalingen via iDeal te regelen. Dan moet het ebook zelf alleen meer geld gaan kosten maar goed, dat is nog in de maak!

14

Ik wilde hem ook downloaden, is de site tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud  :grr:  Grrrr... En ik was zo nieuwsgierig  :lol:  Even geduldig zijn Natascha  (en ik ben daar zo goed in  O-)  )

Groetjes van Natascha!

15

Vicarth schreef:

Ik wilde hem ook downloaden, is de site tijdelijk niet bereikbaar wegens onderhoud  :grr:  Grrrr... En ik was zo nieuwsgierig  :lol:  Even geduldig zijn Natascha  (en ik ben daar zo goed in  O-)  )

Ja daar kwam ik ook achter vanmorgen.. :) Lekker handig weer.. Nou ja, zal zo wel weer online komen hoop ik dan!

16

heb hem! ziet er super uit!!! htnx  :thumb:  :thumb:

17

SimoneB schreef:
emmy635 schreef:
SimoneB schreef:

Ja dat weet ik.

Emmy stuur me anders even een mailtje dan regelen we het anders. Ik ben ook nog aan het kijken naar een manier om de betalingen via iDeal te regelen. Dan moet het ebook zelf alleen meer geld gaan kosten maar goed, dat is nog in de maak!

Ook ik wil graag met ideal betalen of evt. vooruit betalen. Ik wil ´m graag bestellen, maar op deze manier kan ik ´m niet betalen.

18

Ik heb hem net gekocht en gedownload. Nog niet helemaal gelezen maar het ziet er nu al geweldig uit en supernuttig.

Toevallig hebben we een tijdje terug een spiegelreflex gekocht en ben nog druk aan het uitvogelen. Jou boekje is hierbij erg nuttig, simpel te begrijpen en tegelijk zeer interessant door het thema uiteraard.  ;)

Hulde hiervoor en ik hoop misschien ooit, als ik mijn camera heb getemd(of de camera mij  :lol: ) een workshop te volgen bij je!

19

Ik heb hem gedownload, heel handig. Dank!!

20

Leuk dat jullie hem gedownload hebben en handig vinden! altijd fijn om te horen natuurlijk!  :Y

21

ziet er heel goed uit. Zodra ik van de week tijd heb ga ik met de camera erlangs eens alles uittesten. Wordt wel weer even wennen, tegenwoordig staat mijn camera altijd op automatisch, dus ....oefenen  O-)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

Is dit ook handig wanneer je gewoon een compact camera hebt of moet je echt een spiegelreflex camera hebben?

23

Maartjetaartje schreef:

Is dit ook handig wanneer je gewoon een compact camera hebt of moet je echt een spiegelreflex camera hebben?

He maartje, het is ook bruikbaar met een compact camera, al zul je bepaalde instellingen niet kunnen maken. De basisprincipes voor belichting blijven echter gelijk. Wat belangrijk is, is dat je compact camera een belichtingscorrectie  knopje heeft (meestal +/- tekentje achterop de camera of in het menu (kan ook als 0EV staan bv) Als je dat hebt - en dat hebben 99% van alle camera's - dan kun je het ook goed gebruiken.

24

Erg leuk en informatief boekje! Dat wordt oefenen.

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

25

Wat een goed idee om dit op "papier" te zetten!
Ik ga hem zeker downloaden maar vandaag heeft internet wat kuren geloof ik want hij is een partij traag... komende week dus maar eens doen op een "snel" moment  :Y

It's just a piece of cake