Onderwerp: hoe bewaren taart
hoi mensen ik heb een vraag ben nu bezig met het maken van een stapel taart nu vraag ik me af moet ik hem in de kast bewaren de taart of in de koelkast zeker met dit weet graag antwoord met spoed:P
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hoe bewaren taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi mensen ik heb een vraag ben nu bezig met het maken van een stapel taart nu vraag ik me af moet ik hem in de kast bewaren de taart of in de koelkast zeker met dit weet graag antwoord met spoed:P
Het hangt van de vulling af, maar met dit warme weer kun je zo wie zo beter de taart in de koelkast zetten lijkt me.
Ik zou hem zeker in de koelkast zetten met deze warmte, zet je koelkast wat lager, zet je taart in een kartonnen doos of als je taart te hoog is voor doos dan een grote kartonnen plaat tegen het achterkant van je kloelkast zetten. Een oude doos of zo, werkt bij mij altijd.
succes
Ik zou een (stapel)taart ook zeker in de koelkast bewaren met deze temperaturen. En mocht de taart als hij uit de koeling komt, wat gaan zweten door het temperatuursverschil, dan kun je er even een ventilator (op een zachte stand) voor zetten. Condens is dan zo weg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hoe bewaren taart