1 Laatst bewerkt door Cornelia (27-06-2011 10:50)

Onderwerp: Marsepein Just Mix It...stukjes!

Ik heb altijd marsepein van Funcakes gebruikt, nooit problemen gehad. Nu heb ik de laatste keer marsepein van Just Mix it besteld omdat die van Funcakes uitverkocht was. Wat een drama! Hij zit vol amandelschil-stukjes!!

Beetje jammer dat ik hem nu nodig heb voor een bruidstaart en ik er ook geen kleur door hoef te doen. Daarmee zijn de stukjes misschien nog te verdoezelen.

Zijn er meer mensen die last hebben van stukjes in deze marsepein of heb ik een slechte partij getroffen? Ik vind het trouwens ook erg soepele marsepein, bijna té soepel....

Zo zag het er uit:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VRQFFN3F.jpg

mijn taart is de moeite waard!

2

Re: Marsepein Just Mix It...stukjes!

Hmm, ik gebruik de fondant ervan. Maar die vond ik ook erg soepel en niet fijn, dus die gebruik nu alleen voor Cupcakes.

Kun je de stukjes er niet een beetje tussenuit halen, of zijn het er echt heel veel? Wel balen voor je bruidstaart, maar komt vast goed!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

Leef! schreef:

Kun je de stukjes er niet een beetje tussenuit halen, of zijn het er echt heel veel? Wel balen voor je bruidstaart, maar komt vast goed!

het zijn er echt veel, op de fot zie je alleen de wat grotere/donkere stukjes. Ik heb geprobeerd het er uit te peuteren, maar dat was onbegonnen werk...

mijn taart is de moeite waard!

4

Ik zou even contact opnemen met de leverancier, als er meer klachten zouden zijn, weten die het het beste.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag