201

Re: Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)

Eline25 schreef:
dreamer schreef:

PRACHTIGE TAART!

En mooie how to.

Hoe heb je eigenlijk de topper van harten gemaakt?

Hoi Dreamer! Tenx! De topper komt uit de Mjam, maar daar was ie gemaakt met royal icing. Bij mij was die te dun (heb er ook geen kaas van gegeten hoor, van royal icing) dus ik heb dunne rolletjes gerold van witte fondant, en die op een plastic vel in de goede vorm laten drogen. Je hebt 4 vormpjes nodig voor 1 topper. Als de vormpjes droog zijn beschilderen met pearl dust, en dan met royal icing 1 voor 1 de vormpjes aan elkaar plakken tot je een 3D topper hebt. Snap je een beetje wat ik bedoel?  :s  :lol:

beetje begrepen, nu uitproberen

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

202

Tjeetje ik mag alleen maar hopen dat ik ooit van deze prachtige taarten kan maken!!!
Ik kan er nu alleen nog maar over dromen...
lijkt me echt geweldig!!! hij is ook super strak!!!!
Je bruidspaar kan trots zijn op zo'n taart!!!
groetjes Suzanne

203

de taart is echt SUPER mooi!!

204

WAUW die is mooi!!!! je zal geen handen meer over hebben van die balletjes draaien

205

Inderdaad een super mooie taart.  :)

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

206

hij is prachtig!!!!
Ben jaloers. Kan haast niet geloven dat het je eerste bruidstaart is.
Petje af.  :thumb:

207

Wauw...dit is echt top!! zo'n mooie taart zie ik niet veel voorbij komen!!

Taartgroetjes Aniet!

208

Hee, das grappig, daar is mn eerste 'baby' weer!  :D Bedankt voor je leuke reactie Aniet!  :Y

209

geweldiggg

210

Tenx framboosje!  :Y

211

Wauw, hij is geweldig mooi. :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

212

Ik vertelde laatst een goede kennis (die gek is op orchideen) dat er op het taarten gebied iemand is die SUPER echte orchideen kan maken van eetbaar materiaal. (ik kan het weten want ik ben bloemist) Hij wilde/kon dat niet geloven. ik moest weer aan dit verhaal denken toen ik jou prachtige taart zag, misschien kan ik twee van die prachtige orchideen van jou regelen via leonietje. Misschien tegen sinterklaas of kerst?
Groetjes heidi, zus van leonietje.

213

Eline25 schreef:

Hee, das grappig, daar is mn eerste 'baby' weer!  :D Bedankt voor je leuke reactie Aniet!  :Y

Ik heb hem weer naar boven laten toveren door dit draadje;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126832536

't Is een echte beauty.

Hoop dat we snel een definitieve datum hebben voor de workshop, en dan hoop ik dat mijn resultaat hier een beetje bij in de buurt gaat komen.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

214

Echt mooi!!

215

Annemarie29 schreef:
Eline25 schreef:

't Is een echte beauty.

Hoop dat we snel een definitieve datum hebben voor de workshop, en dan hoop ik dat mijn resultaat hier een beetje bij in de buurt gaat komen.

Nou, wat lief zeg Annemarie!!! Jeetje, ik voel me zwaar vereerd!  :o  :Y ff nieuwsgierig hoor, waarom zocht je ernaar dan?  :D

Enneh, wederom bedankt voor de lieve berichtjes dames!

216

Wauw ik vind m geweldig !

217

Jaaaaa daar istie!!!
Wow..... echt fantastisch mooi... Nicole heeft niet overdreven... Inderdaad 1 van de mooiste die ik hier voorbij heb zien komen!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

SCHITTEREND!!!!  :thumb:

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

219

.......................sprakeloos....................

220 Laatst bewerkt door Eline25 (17-11-2011 09:02)

heidienangela schreef:

Ik vertelde laatst een goede kennis (die gek is op orchideen) dat er op het taarten gebied iemand is die SUPER echte orchideen kan maken van eetbaar materiaal. (ik kan het weten want ik ben bloemist) Hij wilde/kon dat niet geloven. ik moest weer aan dit verhaal denken toen ik jou prachtige taart zag, misschien kan ik twee van die prachtige orchideen van jou regelen via leonietje. Misschien tegen sinterklaas of kerst?
Groetjes heidi, zus van leonietje.

Hee, das grappig! Hallo zus van Leonietje! *zwaai smiley*  ;) Ja hoor dat kan wel! Voor kerst geef ik nog 3 workshops, en aangezien ik er dan zelf ook eentje maak om voor te doen, gaat dat wel lukken dus!  :lol:

En bedankt voor de lieve berichtjes dames! Ik word er wel een beetje verlegen van hoor... en zenuwachtig... hoe ga ik dit nou ooit overtreffen?  :s  :lol:

221

Eline25 schreef:
Annemarie29 schreef:
Eline25 schreef:

't Is een echte beauty.

Nou, wat lief zeg Annemarie!!! Jeetje, ik voel me zwaar vereerd!  :o  :Y ff nieuwsgierig hoor, waarom zocht je ernaar dan?  :D

Ik wilde even goed bestuderen hoe je de parelrand had opgebouwd. Ik vind het net belletjes die omhoog bubbelen.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

222

Wauw!!!! IK BEN SPRAKELOOS!!

Pff, ik ben een beginnertje en kan me niet voorstellen dit óóit zo onder de knie te krijgen. Heb net m'n eerste roos gemaakt, wat een afknapper vergeleken bij dit hahaha.

Niet meer onzeker zijn over je bruidstaarten want WOW wat een kunstwerk!!!! Zeker de mooiste taart die ik gezien heb!

223

Annemarie29 schreef:
Eline25 schreef:
Annemarie29 schreef:

't Is een echte beauty.

Ik wilde even goed bestuderen hoe je de parelrand had opgebouwd. Ik vind het net belletjes die omhoog bubbelen.

O leuk! Dat was namelijk ook de bedoeling, haha!  :lol:

224

ik ben jaloers.... als ik ooitzo'n taart kan maken....

en hoe maak je die orchidee zo mooi??

225

Deze kwam ik tegen omdat ik naar je howto voor orchideeën aan het kijken ben (fijne howto - dank je wel!) maar dit is ook nog steeds een supermooie taart zeg! Oh ja, ik weet het alweer - ik wilde een keer een workshop bij jou volgen.  :thumb:  :thumb:  :thumb: (Maar eerst even zelf prutsen.  :lol: )