176

Re: Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)

Goh, wat leuk dat je een berichtje stuurt Wendy! En nog wel je 2e post, ik voel me vereerd!! :Y Leuk dat je ook aan het taarten bent geslagen, ik ben benieuwd naar je creaties! Enneh.... als ik het kan, kan jij het ook hoor!  :Y

177

Op pagina 8 alweer, maar ik had deze taart even gemist :s
Gelukkig heb ik 'm alsnog gevonden, want ik vond je proeftaartjes al heel mooi, maar dit overtreft echt alles. WAUW

Ik ga je how to ook nog eens grondig bestuderen.

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

178

Prachtige taart!

179

wat een super taart!!!!
echt geweldig,
ik heb de taart al meerdere keren bekeken, hihi

180

Het is een super plaatje.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

wat is ie toch mooi....kan er uren naar blijven kijken!
jammer dan je zo ver weg woont,ik zou ook wel zo'n mooie bruidstaart willen hebben.

Maar durf nog niet aan die orchideen te beginnen..

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

182

Ik vind hem werkelijk prachtig!  :Y
En al die parels met de hand gerold? Tjemig...   :think:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

183

Wat een fantastische taart, echt prachtig! Je vriendin had groot gelijk toen ze wilde dat jij hun taart zou maken  :Y

Groetjes, Sylvia

184

Bedankt ladies!! :Y Enneh, gefeliciteerd Monique! Want je gaat dus trouwen binnenkort? Leuk!! Heb je al een mooie taart uitgezocht? Of ga je hem zelf maken? Anders moet je maar even mailen, lijkt me wel heel leuk hoor!

Eline25 schreef:

Bedankt ladies!! :Y Enneh, gefeliciteerd Monique! Want je gaat dus trouwen binnenkort? Leuk!! Heb je al een mooie taart uitgezocht? Of ga je hem zelf maken? Anders moet je maar even mailen, lijkt me wel heel leuk hoor!

Ja dank je!
In het voorjaar van 2012...spannend!
Ik zit er nog wel over na te denken om 'm inderdaad zelf te maken,maar ben bang dat ik in de stress schiet zo vlak voor de "grote" dag....dus twijfel,twijfel.

Wat lief dat je 'm wel voor mij wil maken,ik hou je aanbod Zeker even in mijn hoofd!
...(ben bang dat ik het er ook niet meer uit ga krijgen...zucht...Hahaha)

Veel liefs Monique

186

Geweldig!

187

Wow super!!!!!
respect!!

Groetjes Jeannette

188

Pfieuw... prachtig!! Ik kreeg net een bestelling binnen voor een orchideeëntrouwtaart maar dit... poeh... hopelijk ziet het bruidspaar jouw foto niet vooraf.... O-)

Enne...die how to... mocht ik die gemist hebben, dan wil iemand mij vast nog wel ff het linkje mailen toch? Ik kan niet wachten!

Eline, complimenten! Dit is echt top!!!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

189

Schitterende bruidstaart!!!  :thumb:  :thumb:

190

Super mooi! :thumb:

191

Mo-tje78 schreef:
Eline25 schreef:

Ja dank je!
Ik zit er nog wel over na te denken om 'm inderdaad zelf te maken,maar ben bang dat ik in de stress schiet zo vlak voor de "grote" dag....dus twijfel,twijfel.

Wat lief dat je 'm wel voor mij wil maken,ik hou je aanbod Zeker even in mijn hoofd!

Veel liefs Monique

Spannend zeg! Leuk leuk leuk! Toen ik ging trouwen maakte ik nog geen taarten, en das maar goed ook... Want ik had het vast zelf willen doen, en dat was qua tijd nooooit goed gekomen! :lol: Maar anderen doen het wel hoor, het hangt er denk ik vanaf hoe stress-kipperig je bent... Ik was iig best wel stress-kip, hihihi! Maar ik heb van de dag zelf zoooooo genoten!!! :Y Het ging veel te snel voorbij! Vast veel plezier iig! En succes met alle voorbereidingen!

Liefs, Eline

192

Allemaal heel erg bedankt dames!!

JanetGL schreef:

Pfieuw... prachtig!! Ik kreeg net een bestelling binnen voor een orchideeëntrouwtaart maar dit... poeh... hopelijk ziet het bruidspaar jouw foto niet vooraf.... O-)

Enne...die how to... mocht ik die gemist hebben, dan wil iemand mij vast nog wel ff het linkje mailen toch? Ik kan niet wachten!

Eline, complimenten! Dit is echt top!!!

Bedankt Janet!! Hier het linkje: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=156338
Veel succes, ik ben onwijs benieuwd naar je taart! Wordt vast super!  :Y

193

PRACHTIGE TAART!

En mooie how to.

Hoe heb je eigenlijk de topper van harten gemaakt?

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

194

............................................  ben er stil van. En geintimideerd   ;-)

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

195

Hai Eline,
Hij is werkelijk prachtig!!!!  :thumb: En ook zo mooi op de foto gezet  :Y
Ik wou dat deze in het kwartet kon, maar hij is helaas te hoog, dus ik zal het moeten doen met een kleinere versie (geen stapel) met orchidee van jou  ;) Die overigens ook schitterend is  :D
Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

196

Waauw echt super mooi en stijlvol. En die orchideen, ze zijn net echt Helemaal Super.  :thumb:

197

Heel mooi!!!

198

dreamer schreef:

PRACHTIGE TAART!

En mooie how to.

Hoe heb je eigenlijk de topper van harten gemaakt?

Hoi Dreamer! Tenx! De topper komt uit de Mjam, maar daar was ie gemaakt met royal icing. Bij mij was die te dun (heb er ook geen kaas van gegeten hoor, van royal icing) dus ik heb dunne rolletjes gerold van witte fondant, en die op een plastic vel in de goede vorm laten drogen. Je hebt 4 vormpjes nodig voor 1 topper. Als de vormpjes droog zijn beschilderen met pearl dust, en dan met royal icing 1 voor 1 de vormpjes aan elkaar plakken tot je een 3D topper hebt. Snap je een beetje wat ik bedoel?  :s  :lol:

199

Bedankt ladies!!

Titataart schreef:

Hai Eline,
Hij is werkelijk prachtig!!!!  :thumb: En ook zo mooi op de foto gezet  :Y
Ik wou dat deze in het kwartet kon, maar hij is helaas te hoog, dus ik zal het moeten doen met een kleinere versie (geen stapel) met orchidee van jou  ;) Die overigens ook schitterend is  :D
Groetjes,
Annette

Haha, hij was in het echt ook heel hoog!!  :lol: Tenx voor je compliment, ik zal je vanavond even mailen voor het kwartet!!

Eline25 schreef:
Mo-tje78 schreef:
Eline25 schreef:

Ja dank je!

Veel liefs Monique

Spannend zeg! Leuk leuk leuk! Toen ik ging trouwen maakte ik nog geen taarten, en das maar goed ook... Want ik had het vast zelf willen doen, en dat was qua tijd nooooit goed gekomen! :lol: Maar anderen doen het wel hoor, het hangt er denk ik vanaf hoe stress-kipperig je bent... Ik was iig best wel stress-kip, hihihi! Maar ik heb van de dag zelf zoooooo genoten!!! :Y Het ging veel te snel voorbij! Vast veel plezier iig! En succes met alle voorbereidingen!

Liefs, Eline

Nou ik ben inderdaad ook zo'n kipje...hahaha!
Zit me nu al druk te maken over alles!

liefs Monique