Re: Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)
Echt supergaaf!!!! En die parels....wat een werk!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)
Echt supergaaf!!!! En die parels....wat een werk!!!
Hahaha... ...wat goed om te zien dat je zo veel reacties krijgt!
Ik hoop dat het nu duidelijk geworden is dat jij je, voor het maken van een bruidstaart, dus absoluut geen zorgen hoeft te maken!
Zoals in het andere topic al door mij geschreven; IK VIND DE TAART FANTASTISCH!!!!
Ook mijn vriend was zwaar onder de indruk.
Ik kom graag een keer bij je freubelen alleen woon je 2 uur rijden van mij vandaan!!
Maar.. wellicht kom ik er nog eens op terug want je orchideeën zijn werkelijk prachtig en daar heb ik best een paar uurtjes rijden voor over!
super taart meer kan ik er niet van zeggen echt geweldig mooi. ik hou het forum nou lettend in de gaten voor de how to van deze super orgidee
Ooooh Eline hij is super gaaf geworden en die bloemen wauuw!
Die zou ik echt niet zo voor mekaar krijgen
Het is een prachtige taart geworden!
Ow wauw!!!!!!!!!!!!!
Prachtig!!
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, een plaatje!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan niet anders zeggen .
sprakeloos.............................
Weet even niet wat te "zeggen": wat een beauty van een taart!
Ik kijk ook uit naar die how to.
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
*Meer komt er even niet uit*
Allemaal onwijs bedankt voor de lieve berichtjes!! Nou, wie weet durf ik nog wel eens een bruidstaart te maken, haha! Ik heb vanavond uitgerekend dat ik nog genoeg parels over heb, EN orchideeen, EN witte marsepein, wie weet maak ik hem nog een keertje, maar dan als dummy! Ofzo.... Iemand anders nog een leuk ideetje wat je met anderhalve kilo parels kan doen?
Enneh, taarterataaa, je bent van harte welkom hoor!
SODEJU wat een prachtige taart!!!
Tjongejongejonge... helemaal mijn smaak deze taart, denk de mooiste die ik ooit gezien heb, vind hem zo geweldig!
En wordt jij maar een beetje arroganter hoor, mag best
Ben ook erg geïnteresseerd in een howto van je orchidee
Allemaal onwijs bedankt voor de lieve berichtjes!!
Nou, wie weet durf ik nog wel eens een bruidstaart te maken, haha! Ik heb vanavond uitgerekend dat ik nog genoeg parels over heb, EN orchideeen, EN witte marsepein, wie weet maak ik hem nog een keertje, maar dan als dummy! Ofzo.... Iemand anders nog een leuk ideetje wat je met anderhalve kilo parels kan doen?
![]()
![]()
Enneh, taarterataaa, je bent van harte welkom hoor!
idee: een dummy maken en meteen daar een howto van maken voor de mensen van het forum
Ondertussen op pagina 5! Maar hier volgt ook nog een groot compliment: hij is echt praaaaaachtg! Op naar de volgende bruidstaart! (en als je dat niet wilt moet je hem maar niet op je website zetten want dan wil iedereen hem!!)
kan niet wachten op je how-to, lig bij de pc
Wauw hij is écht héél mooi ik moest lachen toen ik je argumenten las om het niet te doen. Net of ik mezel enkele weken geleden bezig hoorde Zenuwslopend? Hmm ik ken er alles van heb net mijn 1ste bruidstaart gemaakt (niet zo mooi als die van jou) en ik was ook op van de zenuwen
wauw ik ben zwaar onder de indruk!
Ik wil ook nog eens gaan oefenen met bloemen maken, zulke taarten vind ik zo mooi.
complimenten!
Helemaal geweldig! Echt prachtig!! en die orchideeën zijn heel mooiii
Echt prachtig! Hele mooie orchideen zeg! Toppie!!
Wat een schitterende taart! Wat ben jij goed met bloemen!!!! en balletjes draaien..................
Wha wha wha waanzinnig!!!!! Wat een supermooie taart! Ik was al fan, maar ben nu fannerder hahaha
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hehe, hij is af! Mijn eerste bruidstaart... :-)