1

Onderwerp: vullingen aarbeienbavarois en vulling kersenvlaaivulling ????

Ik heb voor volgend weekend een bestelling van een stapeltaart. Deze zou met kersenvlaaivulling gevuld moeten worden. Beide taarten worde in 2en gesneden en gevuld.
Kan ik gewoon die kersenvlaaivulling ertussen doen of moet er nog iets tussen de biscuit en vlaaivulling. Ze houden niet van banketbakkersroom en zijn bang als het warm is dat het gaat uitlopen, kersenvlaaivulling is lekker fris, dus daarom enkel deze vulling.

Graag jullie advies hierover.

Dan heb ik nog een taartje voor 12 personen, deze wordt ook in 2en gesneden en zou met aardbeienbavarois gevuld moeten worden. Deze maak ik zelf met diepvries aardbeien,volgens het recept op op de site.
Kan ik deze ook gewoon 2x erop doen of moet er nog iets tussen biscuit en bavarois.
Zou enkel de bavarois niet te zoet worden?

Ook hier graag advies over.

Alvast bedankt, een beginnende bakster

2

Re: vullingen aarbeienbavarois en vulling kersenvlaaivulling ????

nou, ik zou niet alleen vullen met kersenvlaaivulling, lijkt me erg overheersend bij de rest van de taart, misschien kan je het combineren met een monchou bavarois en wat geraspte chocolade snippers.  recept voor monchou bavarois staat bij de recepten en is erggg lekker!

alleen aardbeienbavarois kan prima, misschien wel lekkerder met stukjes echte aardbei erdoor heen..  :P !

succes met bakken en vullen!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl