Onderwerp: Moe maar niet voldaan....

vandaag de 5e poging tot cake pops.
De eerst 2 keeren ging prima.....sinds dien zit er een vloek op mij.

Bolletjes vallen uit elkaar op het stokje(terijl ze toch echt stevig genoeg waren in de koelkast) gezichtjes lijken niet, de hele keuken ontploft en vervolgende 5uur bezig geweest met 20 van die stomme dingen! :s
T was een bestelling dus ik moest wel, maar kon we janken!
T is ook niet erg bevordelijk voor mijn zelfvertrouwen!

Dus besloten GEEN Hello Kitty's of weet ik veel welke andere rare wezens meer voor mij!
Gewoon simpele bolletjes met wat strooisel wil ik me nog wel aan wagen maar niet meer dan dat.

Moet dus, maar niet echt voldaan....

http://img687.imageshack.us/img687/8226/246004.jpg

2

Re: Moe maar niet voldaan....

En toch zien ze er mooi uit!!!! Maar ik begrijp je wel hoor. Had het onlangs met die minicc-mold. Nadat ik ze in de choclade had gedaan leken ze zelfs niet meer op cc-jes. Gelukkig waren ze voor eigen gebruik én wel lekker. Maar heb er zelfs geen foto van genomen en dat zegt genoeg.
Er kruipt inderdaad superveel tijd in maar toch denk ik dat de ontvangers blij waren :Y

3

zien er super leuk uit! :cool:

4

Aaah ik vind ze super leuk!
Alleen jammer dat je er zelf minder lol aan hebt gehad dan.

Maar ze zijn echt leuk! Vooral Elmo :)

A balanced diet is a cupcake in every hand.

Ze zijn super leuk maar kan me je frustratie heel goed voorstellen. Ik blijf ook bij bolletjes met versiersels  ;)

Thx allemaal.
Ja ze zien er ook heel leuk uit hoor, maar na 5uur werken kun je dat niet echt waarderen.
Alleen nog maar bolletjes met versiersels voor mij, want t is wel lekker zo'n popje  ;)

7

Niet te kritisch zijn joh, ze zien er hardstikke leuk uit! Maar ik snap je frustratie wel hoor, soms heb je iets in je hoofd en komt het heel anders uit je handen. Als je er dan zo lang mee bezig bent geweest, kun je de hele  boel wel in de prullenbak mikken....
Maar deze cakepops zijn echt  :thumb:

8

Die Elmo's zien er toch echt geweldig uit hoor, vind ze superleuk!

9

ik vind het er heel leuk uitzien hoor!

maar jammer als het niet lukt zoals je zelf in je hoofd had!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl