1

Onderwerp: Alsjeblieft helllpppp...!!! Moet een PSV logo maken van fondant..

Hallo Lieve taartbakkers,

Ik moet voor volgende week vrijdag een voetbal-taart maken met PSV-Logo.De voetbal lukt misschien wel, maar heb geen idee hoe ik die Psv logo moet maken.. Heeft iemand toevallig een how to of goede tips ideen. Ik ben nog niet zo heel ervaren..

Alvast bedankt... :D

2

Re: Alsjeblieft helllpppp...!!! Moet een PSV logo maken van fondant..

Ik heb laatst een puzzelplaatje gemaakt van het logo!

3

Queenie123 schreef:

Ik heb laatst een puzzelplaatje gemaakt van het logo!

Zou ik die misschien kunnen krijgen? of tips hoe je dat moet maken? :o

4

Ik heb een plaatje gezocht van het logo op internet. Deze een paar keer gekopieerd. Uitgeknipt, en daarna op fondant gelegd en per deeltje uitgesneden en in elkaar gepuzzeld.
ik weet nog niet hoe ik foto's moet plaatsen, maar kan heb je wel even mailen als je mailadres geeft.

5

Queenie123 schreef:

Ik heb een plaatje gezocht van het logo op internet. Deze een paar keer gekopieerd. Uitgeknipt, en daarna op fondant gelegd en per deeltje uitgesneden en in elkaar gepuzzeld.
ik weet nog niet hoe ik foto's moet plaatsen, maar kan heb je wel even mailen als je mailadres geeft.

Queeni heb je mijn mail gehad? ik kreeg geen bevestiging namelijk dat de mail verstuurd was

6

Hoi,

Als het goed is heb je nu de foto via de mail ontvangen!
Graag reactie!

7

Ik zou de onderkant maken van wit fondant, rode strepen erop en een gouden rand. Dan de wiite vlag met PSV erop, daar weer bovenop. En tot slot de witte stukjes uit de rand erop of erin.

Ik weet niet hoe groot je logo moet worden, maa dit kan al redelijk klein :cool:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

Move to ~> decoreren

De rubriek Sjablonen, How-to's etc is alleen voor het plaatsen van eigen Sjablonen en How-to's, niet voor het vragen ernaar.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Hoi

Was even nieuwsgierig of het gelukt is!