1 Laatst bewerkt door Vlinderbloem (23-06-2011 13:28)

Onderwerp: Paar vullingvraagjes..

Hoi!

Ik ben bezig met twee miniboltaartjes en ik heb een aantal vulling-houdbaarheidsvraagjes. Ik heb al gegoogled en ook de zoekfunctie hier gebruikt maar ik kom niet achter het antwoord. Misschien weten jullie het?

Voor zaterdag ben ik bezig met de boltaartjes. Ze zijn gemaakt van het funcakesbiscuit met een beetje citroenrasp erdoor. De ene wordt gevuld met frambozen-botercreme en diepvriesframbozen en de andere wordt gevuld met after eight vulling en afgesmeerd met ganache. Nu heb ik ze in de koelkast staan om de ganache en de botercreme even hard te laten worden maar ik weet niet of ik ze nou luchtdicht in een taartdoos moet bewaren of in de koelkast. (Vriezer heeft geen zin omdat ik morgen ga decoren en ze er dan morgenochtend weer zou moeten uithalen). Dus ideaal zou zijn UIT de koelkast. Maar kan dat wel met de framboosjes, de ganache en de after eight vulling? In die laatste twee zit natuurlijk wel room, al is het verhit.
Pff die houdbaarheidvragen vind ik nog wel lastig hoor.. :s

Dank!

2

Re: Paar vullingvraagjes..

gewoon in de koelkast zetten  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

Re: Paar vullingvraagjes..

Word het biscuit daar niet droog van? Of is dat alleen met cake?  :think:  Stom he, van die beginnersvragen..  :o