1

Onderwerp: Ideetjes voor school taart

Hallo, ik ga een taart maken voor de juffen als afscheid aan het einde van het schooljaar. Voor 37 personen dus het wordt een stapel. Vierkant, 2 lagen.
Nu wil ik langs de rand van die potloodjes maken maar ik vind 2 lagen met die potloodjes een beetje veel van het goede.
Bovenop komt een 'schoolbordje' met tekst.
Iemand ideeen wat ik voor typisch schooldingetjes ik verder nog langs de rand zou kunnen doen behalve de potloodjes?
Het is voor de kleuterjuffen.
Alvast bedankt voor het meedenken!

Life is what you bake it.

2

Re: Ideetjes voor school taart

Schoolkrijtjes ( evt kant en laar te koop als snoep), verfkwasten, scharen, papier, sierkrullen ( fondant om potlood wikkelen en laten drogen), confetie....

3

Krijtjes is inderdaad leuk! Of lineaal, cijfers en letters, spons,...

4

misschien namen van de kinderen
makkelijke sommetjes, woordjes
een bedankje

De zoete taartdoos!

5

Ik vond de potloodjes voor 1 laag al zoveel werk en heb dus per potlood er iets mee geschreven O-) .

Formules, namen van scholen, namen van kids, buitenlandse woordjes  :+

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Ik ga morgen beginnen met de potloodjes. Gelukkig heb ik de tijd. De taarten moeten uiterlijk zondag de vriezer in. De kapsels zijn gebakken, morgen alle potloodjes maken. Ik denk dat ik ze niet strak tegen elkaar aan zet maar er af en toe eentje een beetje 'om laat vallen'. Dat scheelt er dan al weer een paar maken doordat ze het en der scheef staan. IK denk dat ik verder ga voor de sierkrullen en confetti.
Of misschien de namen van de kinderen maar ik heb niet zo'n mooi handschrift... :s
Bedankt voor het meedenken!

En er zitten 35 kinderen in de klas, is misschien ook wel wat veel vor op de taart...