Onderwerp: Makro, Hanos en Sligro...
Wat kan je bij deze groothandels zoal halen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Makro, Hanos en Sligro...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat kan je bij deze groothandels zoal halen?
Genoeg
Makro heeft een deel funcakes, Hanos heeft ook verschillende soorten chocola , mixen , marsepein, verpakkingen. Sligro haal ik niks voor het bakken enz vind dat ze daar niks hebben tenminste hier in Tiel niet.
Ik vind de makro te duur en haal bij de sligro fondant en bakspray. Eerst haalde ik alleen bakels maar het eigen merk van sligro is veel goedkoper en niet zo slap als bakels.
Ik kom soms bij de Sligro voor de bakspray, de Hanos vind ik een ballenwinkel en de Makro is vooral favoriet bij zuslief die vindt dat ze alles nodig heeft. Ik vind er zelf niet veel bijzonders aan, qua prijs scheelt het ook niet enorm veel.
Makro af en toe funcakes als ik te kort heb En inpakpapier en cellofaan voor de plankjes.
Sligro komt ik nooit.
Bij de hanos haal ik dozen eieren en dozen boter, gebaksdozen en compounds voor de creme's.
Hanos voor de gebaksdozen en heb daar laatst ook flessen eiwit gehaald voor mijn botercrème. Verder vind ik de Makro niet erg interessant, zoals al is gezegd het scheelt weinig tot niets, behalve de aanbiedingen.
Ik vind de makro juist wel erg fijn, zeker als ze zoals nu, de aktie met wilton en funcakes hebben.
Het assortiment wordt daar ook steeds uitgebreider maar ik denk dat het deels ook ligt aan de vestiging.
In best hebben ze steeds meer, nu ook bakblikken, wondermold, uitstekers en natuurlijk de mixen. en als je er toch komt ( ik voor de luiers en pepsi ong. elke 6 weken) is t mooi meegenomen..!
Hanos heeft niet heel veel, wel veel taartdecoratie, en de fondant is er erg lekker vind ik. ( eigen merk) ze hebben ook Bakels daar. voor parels en verpakking ideaal.
Sligro koop ik zelden iets wat met taarten te maken heeft, maar hier in Helmond zit maar een heel kleine sligro.
Succes en zo zie je , ieder heeft zn eigen mening en ervaring ermee!!
Zakken poedersuiker, callebaut chocolade,
en heel veel lekkere likeurtjes... (voor bij de taartjes dan )
Hanos, Makro of sligro, maakt niet zoveel uit, het is maar wat ik nog meer moet hebben.
Sligro; chocolademousse van callebout, suikerbakkerspoeder, soms fondant, snoepzakken om te vullen/spuiten, cellofaan,eieren, gebaksdozen, en volgens mij nog l meer hoor. Mar dit haal ik er in ieder geval
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Makro, Hanos en Sligro...