1

Onderwerp: welk boek is beter voor een beginner?

het boek:

- Taartdecoratie Technieken, R. Brown ???
- Taart & Cake Decoraties (P. Cutler) ???

wie kan mij helpen?

lfs debby

2

Re: welk boek is beter voor een beginner?

ken ze allebei niet maar het boek van wendy is ook erg leuk

Kim

3

Wij verkopen beide boeken veel aan beginnende taartdames  :Y  En geen van beiden is 'beter' het gaat er meer om wat voor informatie jij wil..

Wellicht woon je in de buurt van een winkel waar ze ze verkopen, zodat je beide boeken eerst even in kunt kijken.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Ik zou ook eens kijken bij het boek van Wendy Schlagwein. Duidelijke uitleg, geweldig resultaat!

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

5

MirKool schreef:

Ik zou ook eens kijken bij het boek van Wendy Schlagwein. Duidelijke uitleg, geweldig resultaat!

Gr, Miriam

Dat wel, maar om heel eerlijk te zijn. Bekijk het boek eens vanuit de ogen van iemand die echt nog maar net begint. Dan kunnen die taarten toch best een stap te ver zijn.. Het wordt duidelijk uitgelegd, maar toch geen projecten waar je aan wil beginnen als je net 2 a 3 taarten hebt gemaakt. Dat kan redelijk de-motiverend zijn als je iets probeert en het ziet er niet zo uit als in het boek. (natuurtalenten daar gelaten natuurlijk!!!)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

@Bommeltje:  Ik ben begonnen met workshops bij Wendy... en toen had ik net 2 taartjes gemaakt...en ik ben echt geen talent.
Maar juist door de duidelijke uitleg, vond ik het echt goed te doen.

Beter dan de andere boeken die hier vermeld zijn.
Maar ja, dat is ieder zijn eigen mening.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******