Onderwerp: bloemen, dino en elfjes
De taarten van de afgelopen dagen.
Een taartje voor de moeder van mijn buurvrouw (mijn klant van het eerste uur) gewoon iets simpels, bloemen
Een bestelling op het laatste moment, via een moeder van school, dinosaurus graag, okay....had ik niet iets in het boek van DB staan!?!? Wel andere kleuren gekozen.
Dan had ik ook nog een Cars taart, maar die was hetzelfde als een paar weken geleden, dus die hoef ik niet te posten.
En dan de taart voor het vriendinnetje van mijn oudste dochter, ze kwam op school zelf naar me toe om te vertellen wat ze wilde.....elfjes
Vullingen zijn standaard, botercreme (al dan niet met oreo koekjes of M&M's) en jam.
Waren er een beetje teveel want ik heb afgelopen nacht niet geslapen, ja van 7 tot 8 's ochtends, heel de nacht doorgewerkt, maar ik was niet moe en het ging lekker en ach ....vroeger sloeg ik ook wel eens een nachtje over.
@Simone, deze foto's waren voor vandaag gemaakt, dus de volgende zullen perfect zijn!!
Meiden, vandaag een workshop fotografie gevolgd bij Simone en het was hartstikke leuk, ontzettend veel geleerd. Ik zal bij de volgende taart mijn uitstekende best doen om te zorgen dat mijn 'juf' trots is. Simone, bedankt voor de gezellige dag, het was extra leuk dankzij mede-forummers. Zo leuk om steeds meer mensen achter de avaters te leren kennen.
Special Thanks....to Moosdoosparaplu...je krijgt je vlinderuitstekers niet meer terug, wat een geweldige dingen zijn dat!!!! Dikke kus Mo xx