Re: Avatar en zo (=plaatje bij je naam)
Yes het is gelukt...! Weet niet wat ik nou allemaal anders heb gedaan...maar who cares? Pooh nog bedankt voor de reactie.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Avatar en zo (=plaatje bij je naam)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Yes het is gelukt...! Weet niet wat ik nou allemaal anders heb gedaan...maar who cares? Pooh nog bedankt voor de reactie.
Krijg mijn avatar niet gewijzigd.
Hij geeft dan de oude in het "nieuwe" formaat.
Heb alle stappen doorlopen, foto verkleinen via die site, pixels 80x51 etc.
Mijn oude foto komt er dan in het verkeerde formaat voor terug.
Wie kan me helpen?
Heb je na het wijzigen van je foto al even op ctrl + F5 getikt? Vaak is ie wel gewijzigd, maar zie je het pas na het verversen van de pagina.
Ik ga het proberen, bedankt!
Hai,
Ik heb gezien bij iemand dat de avater automatisch wisselt met foto's. Hoe doe je dat??
Door zelf een bewegend plaatje (.gif) te maken van verschillende foto's. Geen idee hoe dat moet.
Kweet niet of ik hier goed sta met mijn vraag over het onderschrift, maar ik probeer deze sky blue te krijgen. Ik heb netjes color=skyblue en /color=skyblue tussen de [] gebruikt, maar alleen het woordje "of" wordt blauw, zoals je hieronder kunt zien. Heeft iemand enig idee hoe ik ook de urls blauw kan krijgen?
Het woordje 'of" staat wel in het blauw. Maar als je je linkje in het blauw wilt, moet je het zo invoeren:
(even mijn bericht citeren om te zien hoe ik het heb gedaan)
Gelukt! Duizend maal dank!
yw
Ik zou willen weten of het mogelijk is om mijn naam (inlognaam te veranderen)?
Dat kan bij goede redenen en als uitzondering. Daar moet je Marianne even voor mailen, zij gaat daar over.
Dat kan bij goede redenen en als uitzondering. Daar moet je Marianne even voor mailen, zij gaat daar over.
oke bedankt,
heb haar al een mail gestuurd mar kreeg geen reactie, vndaag hier mijn vraag. Ik wach wel rustig af;)
Ik loop idd een beetje achter met mijn mail (zoals wel vaker ). Zal hem zo beantwoorden.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Avatar en zo (=plaatje bij je naam)