1

Onderwerp: tips gevraagd

Ik moet voor vrijdag een piraten taart maken voor de klas van de kids.

Nou dacht ik ik maak zo'n boltaartje, maar daar kunnen 8 stukjes uit. Ik heb er zo'n 13 nodig. Hoe doe ik dat of is het handiger om dan een gewone taart te gaan maken?

Groetjes

2

Re: tips gevraagd

Als je 13 stukjes nodig hebt kun je misschien een paar cupcakes maken bij je boltaartje. Maar je kunt ook gewoon gaan voor een gewone taart waar 13 stukjes uit kunnen, dat zou mij zelf handiger lijken. HIER vind je een schema met hoeveel stukjes je uit welke taart kunt halen.

Succes!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

3

De (20 cm) blanda bol is goed voor 11 personen volgens het schema.

Ik weet niet hoe oud de kids zijn, maar kleuters eten echt geen heel groot stuk op, zoals volwassenen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Als je geen 13 stukjes uit 1 taart kunt halen dan zou ik gaan voor 2 taarten. En dus niet cc's erbij, hoe leuk die ook zijn.
Kinderen zullen allemaal een stukje van de taart willen, en zo voorkom je teleurstellingen (heb zelf nog een jeugdtrauma van de kleuterschool omdat ik als timide meisje achteraan stond, en de te weinige leuke drinkbekers waren natuurlijk allemaal al weg)

Groetjes, Monica

5

oke dus 2 taarten. Ga nog even kijken 1 moet in elk geval een piraat zijn, moet ik nog even kijken wat ik op die andere doe, of ik doe er 2 kleine piraatjes bij ;)

6

Als er ook meisjes in de klas zitten dan is het misschien leuk om 1 piraten taart te maken en 1 prinsessentaart....

7

:x

Go4Cake schreef:

Als er ook meisjes in de klas zitten dan is het misschien leuk om 1 piraten taart te maken en 1 prinsessentaart....

zitten alleen jongens in de klas ;)

Denk dat ik ipv een boltaart een gewone maak die is groter en kunnen meer stukjes uit.

8

Ik zou gaan voor de grote blanda (20cm) daar kunnen voor kleuters zeker wel 13 stukjes uit  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois