Onderwerp: de last one...
Ook ik stop ermee. Na de verhalen van de laatste weken (Nicole, Mme Gateau) spookt het de hele tijd door mijn hoofd. Is het me dit waard?? Ik vind dit een super-hobby en ga zeker blijven knutselen en frutselen, maar ik bak niet meer voor anderen. Het is mijn hobby, dus mijn vrienden en familie krijgen nog steeds een taartje als we op bezoek gaan, en mijn gezinnetje zal langzaam in de breedte uitzetten (taart eten zullen ze, of ze willen of niet
). Ik ga dummies maken tot het hele huis hier eruit ziet als de toonzaal van een bakkerij, ik ga boetseren en experimenteren met suikerpasta, maar ik bak geen taarten meer voor anderen. Ik wil het risico niet lopen, ik heb een goedbetaalde voltijdse job en daar ga ik het op houden.
Deze wil ik jullie wel nog laten zien: de jarige heeft een meubelzaak!
Het 'lederen salon': de 'naden' zijn prikjes van een stopnaald...
De oude meubels:

bedankt alvast voor jullie inspirerende posts... Ik blijf ze wel volgen, een verslaving, daar kom je niet zo maar vanaf....
groetjes
Anne
Maar wel begrijpelijk! Ga vooral door met hobbyen, want ik vind deze taart echt fantastisch!
'' , maar wat jammer dat je stopt met taarten zo blijft er dadelijk niemand meer over in Belgie...dat zou toch zonde zijn als je beschikt over zulke kwaliteiten
die verklikkers