1

Onderwerp: de last one...

Ook ik stop ermee. Na de verhalen van de laatste weken (Nicole, Mme Gateau) spookt het de hele tijd door mijn hoofd. Is het me dit waard?? Ik vind dit een super-hobby en ga zeker blijven knutselen en frutselen, maar ik bak niet meer voor anderen. Het is mijn hobby, dus mijn vrienden en familie krijgen nog steeds een taartje als we op bezoek gaan, en mijn gezinnetje zal langzaam in de breedte uitzetten (taart eten zullen ze, of ze willen of niet  :x ). Ik ga dummies maken tot het hele huis hier eruit ziet als de toonzaal van een bakkerij, ik ga boetseren en experimenteren met suikerpasta, maar ik bak geen taarten meer voor anderen. Ik wil het risico niet lopen, ik heb een goedbetaalde voltijdse job en daar ga ik het op houden.
Deze wil ik jullie wel nog laten zien: de jarige heeft een meubelzaak!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CV7FWJX6.jpg
Het 'lederen salon': de 'naden' zijn prikjes van een stopnaald...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JP7ZQ3T3.jpg
De oude meubels:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4ZHU6CBJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G6TSPD4Y.jpg
bedankt alvast voor jullie inspirerende posts... Ik blijf ze wel volgen, een verslaving, daar kom je niet zo maar vanaf....
groetjes
Anne

2

Re: de last one...

Wauw, prachtige taart zeg ! en wat ontzettend zonde dat je ook gaat stoppen, ik snap het wel met de strenge regels; je wilt geen risico lopen maar het blijft hartstikke jammer !!

Groetjes, Conny

Wauw wat knap !Lijken wel echte speelgoed meubeltjes!

4

Prachtige taart met al die details! Wat jammer dat je moet/gaat stoppen! Heb de topics van de andere dames ook gelezen. Wat is het toch jammer dat het zo moet gaan!

5

Jammer dat je moet stoppen!
Hopelijk blijf je nog wel je hobby taarten showen, want deze is ook zo ontzettend mooi!
Echt heel schitterend!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

6

Super taart en wat zonde dat steeds meer Belgische dames hun hobby nauwelijks meer durven uitoefenen.

7

Jeetje, echt niet leuk om te lezen dat er steeds meer moeten stoppen...  :nooo Maar wel begrijpelijk! Ga vooral door met hobbyen, want ik vind deze taart echt fantastisch!

8

Eerst en vooral '' wat een prachtexemplaar heb je daar weer gemaakt Anne!!!  :Y '' , maar wat jammer dat je stopt met taarten zo blijft er dadelijk niemand meer over in Belgie...dat zou toch zonde zijn als je beschikt over zulke kwaliteiten  :s
Echt , echt jammer dat ze ons in Belgie onze hobby niet meer gunnen  :s

Vele en lieve groetjes Nicole

Nee he, niet jij ook al?? :s  Wat een mooie taart, en wat zonde dat straks niet meer mensen van jouw kunsten kunnen genieten.

Het lijkt wel alsof er een 'rode golf' bezig is in de taartenwereld, want, hoewel niet om de regeltjes, er zijn in Nederland ook al heel wat mensen gestopt of geminderd de laatste tijd.

:mad: die verklikkers

I never met a calorie I didn't like....

10

Ik heb het forum niet zo gevolgd de laatste tijd, maar waarom stoppen er zoveel mensen???

Live life to the max!!!!

11

Kan iemand me een link doorgeven van een bericht waarom er zoveel mensen stoppen?

..*Heerlijk aan het bakken*..

12

Belletain schreef:

Kan iemand me een link doorgeven van een bericht waarom er zoveel mensen stoppen?

omdat je in belgie een diploma moet hebben van bakker ofzo en dan een bijberoep als zelfsatandige moet aanvragen en iemand ons overdraagt  :mad: als we bakken voor andere zelfs al is het een hobby!!!! ookal betalen ze enkel de ingredienten ofzo in nederland zijn de wetten blijkbaar anders... en dus is stoppen met bakken voor anderen voor mij ook zo.. enkel cadeau taarten durf ik maken... net zoals e rest blijkbaar..

13

:mad:  :mad:  :mad:  Wat stom zeg!!!! En wat enorm zonde... Dit is toch een prachtige taart?! Wat een details.... Dat willen we niet missen hoor!!! :nooo

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra