1

Onderwerp: Lint om de taart

Hallo allemaal,

Ik zie regelmatig mooie taarten voorbij komen met als afwerking lint of dergelijke..
kopen jullie dat lint bij een stoffenwinkel?? ik zie op de webshop ook wat lint..maar niet zo mooi als bij sommige taarten.. ik vind dat kanten lint ook erg mooi...

Ik kom uit het zuiden Heerlen, mss kan iemand mij vertellen waar je zo;n lint kan kopen??
en hoe bevestig je het op de taart??

alvast bedankt!

Re: Lint om de taart

ik heb laatst lint meegenomen van de action, lag bij de knutselspulletjes.
een rol met 3 verschillende in 1 tint, ze hadden er verschillende liggen.
ze hebben ook zelfklevend lint, erg makkelijk voor om het cakedrum.
je zou ook eens bij boekenvoordeel, big bazaar, kruidvat en dergelijke winkels kunnen kijken, of een hobbywinkel natuurlijk.
ligt dan vaak bij de scrap spulletjes.

groetjes monique.

mama van sjors (2008) en tim (2012)

3

Inderdaad bij een goede stoffenwinkel óf op de markt bij een fournituren-kraam .

Carpe Diem !

4

Op de markt bij verschillende fourniturenkraampjes vind ik vaak leuke lintjes, en daar zijn ze ook helemaal niet duur en kun je zelf bepalen hoeveel lint je nodig hebt, ze knippen het dan gewoon voor je af. Ook kanten lintjes hebben ze daar vaak ook. Ik ken de markt van Heerlen niet, maar ik weet dat op de markt in Sittard op donderdagmorgen verschillende van zulke kraampjes staan.

5 Laatst bewerkt door miruna (19-06-2011 14:00)

Ik doe een klein beetje water en suiker mengen en met een penseel hiermee m'n lint plakken....en het lukt altijd.
Succes!

Miruna's Cakes te Helmond

6

bedankt allemaal voor jullie reacties...
en inderdaad de markt!?? das een goeie..
ga morgen meteen effe markten :)

7

In het centrum zit ook zo'n winkel die naaimachines verkoopt. Die zit vlak bij het station schuin tegen over de espirit, sorry kom ff niet op de naam. Die hebben heeeeeeel veeeeel linten, veel keus.
Vastplakken met dubbbelzijdig plakband, wel lint op lint natuurlijk niet op je taart  ;) 
Morgen op de markt zal genoeg te vinden zijn. Succes!

8 Laatst bewerkt door Carinja (20-06-2011 23:13)

Verwijderen svp :-)

9

Bedankt Carinja dat is een goeie :)