1

Onderwerp: last minute ivm ziekte

de oorspronkelijke bakster werd ziek (baksters zijn ten slotte ook maar mensen  :D ) zat met de handen in het haar vanwege de bestelde taarten. Ik zag nog wel een gaatje tussen school-BBQ, werk, training en nog meer werk, wel een simpel taartje met printje dan (lekker mijn pas aangekomen printer direct kunnen gebruiken). dit vond de ontvanger goed. vanmorgen de taartjes overgedragen.

's nachts droomde ik van geschifte vulling en wat denk je? 's morgens schiftte de vulling dus daadwerkelijk! dan maar op plan B over gegaan.

ik vind het niet zoveel voldoening geven zo'n print. eens je de juiste plaatjes en afmetingen ingesteld hebt en de boel zo voordelig mogelijk in een bestand hebt gezet (daar was ik een aardig poosje mee zoet) gaat het wel vlotjes... het was dan ook maar de eerste keer. ik heb microsoft publisher gebruikt om de boel goed op het papier te krijgen, dat werkte wel fijn met schuiven van de afbeeldingen. verder beetje kaal gebleven maar ik denk wel een lekkere taart. biscuit met chocoladevulling en walnoot...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ELJSWL6.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTYSWVZT.jpg

bedankt voor het kijken! vinden jullie het ook een beetje nep met zo'n print???

liefs marieke

2

Re: last minute ivm ziekte

:think: Ik zelf heb nog nooit een printje gemaakt maar ik kan me voorstellen dat je daar minder voldoening van hebt. Maar ik vind de taartje wel heel erg mooi geworden hoor, ik vind ze niet kaal, het past prcies bij elkaar!En wat balen dat je vulling was geschift, wat was het voor vulling? en weet je hoe het kwam??

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

Ik vind je taarten mooi hoor....
Maar heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met een grote plaat op een taart (snap t in jou geval wel  ;) )
Vind t leuker om er een zijkantje, of lint mee te doen...

Maar zoals ik al zei, deze taarten zijn mooi!

4

Ze zijn heel mooi geworden  :Y  En nogmaals bedankt  ;)  Ik ben stiekem wel heel jaloers op je printer  :D

Groetjes van Natascha!

Ik vind zo'n print eigenlijk wel heel leuk... En zeker als je een snel taartje moet doen is het een grote uitkomt.
Maar volgens mij heb jij ook een Cricut als ik die letter van Berre zo zie... Of zijn dat uitstekers?

Life is what you bake it.

6

Vicarth schreef:

Ze zijn heel mooi geworden  :Y  En nogmaals bedankt  ;)  Ik ben stiekem wel heel jaloers op je printer  :D

Ik niet...ik ben niet stiekem jaloers...ik kan dat niet verbergen  :lol:  :lol:

Ik vind ze wel mooi. De 'gouden' randjes op de eerste taart rond de naam zijn dezelfde als op de print, met uitstekers of cricut?

7 Laatst bewerkt door e.b.m. (19-06-2011 11:33)

Ontzettend leuke taarten en zo'n printje geeft voor jou als maakster misschien niet zoveel voldoening, maar de ontvangers vinden zo'n plaatje, denk ik, vaak juist wel hartstikke mooi. Maar ik zou hetzelfde gevoel erbij hebben als jij, hoor. Zelfgemaakt is toch het leukst voor ons.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

oh die krullen zijn uitstekers van stephen benison...
Double Leaf Scroll Cutter en Silhouette Cutters, die pasten idd goed!
(nog) geen cricut hier en nu de nieuwe versies van de programma's voor de pc niet meer werken weet ik ook niet of ik dat zie zitten om aan te schaffen. de letters van Berre zijn dus ook geprint! de rand was erg zichtbaar, vandaar dat er krullen bij kwamen.

die vulling was room met nougat pasta en het wilde niet opgeklopt raken en toen dacht ik het wat extra body te geven met wat opgeloste gelatine > toen ging het dus mis...

voor de stiekeme en niet stiekeme jaloerse dames. als je een printje nodig hebt roept u maar!!! het is belangrijk dat ie geregeld mag printen duss...

liefs marieke

9

mariekepieke schreef:

voor de stiekeme en niet stiekeme jaloerse dames. als je een printje nodig hebt roept u maar!!! het is belangrijk dat ie geregeld mag printen duss...

Dat ga ik zeker onthouden  ;)

Groetjes van Natascha!