Onderwerp: HELP! hoe maak ik een afgemaakte taart mooi glanzend
Hoi allemaal,
Ik ben nog een beginnend taartbakster, ik wil graag weten hoe je een taart kan laten glanzen. Dank jullie wel!!!!!!!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » HELP! hoe maak ik een afgemaakte taart mooi glanzend
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
Ik ben nog een beginnend taartbakster, ik wil graag weten hoe je een taart kan laten glanzen. Dank jullie wel!!!!!!!!!!!!!
o nog een vraagje!!!!!!!!!! HEEL BELANGRIJK!! Weet iemand waar ik van die stevige taartplateau's kan kopen. Je weet wel, die je onder een taart legt zodat ie niet uitelkaar valt. THANKS!!!!!!!!!!!!
Hmmm.......wat wil je laten glanzen dan.....?
Cabostuif .. Dat spray je erop. De bakzolder hier in de buurt verkoopt die bussen.
En zo'n taartplateau...bedoel je die kartonnen rondjes? Die kan je via de webshop bestellen (geloof 5 voor 1 euro)
Je kan van die decogel gebruiken. Gewoon van die gekleurde gel in een tubetje.
Ik had een zwembadtaart gemaakt en het water had ik gemaakt van blauwe marsepein bedekt met een laagje blauwe gekleurde gel. Bij c1000 gekocht
4 versch. kleuren tubetjes in een verpakking.
Succes, groetjes Jolanda
Cabostuif .. Dat spray je erop. De bakzolder hier in de buurt verkoopt die bussen.
Je bedoelt verstuifbare cacaoboter?
Dat kun je goed gebruiken op marsepein, daar heb je gelijk in, ik zit mij eigenlijk af te vragen of je dat spul eigenlijk ook op fondant kunt gebruiken.....nooit over nagedacht eigenlijk........
gepasteuriseerd eiwit over marsepein!!! niet op fondant, dat smelt!!
De meeste hier doen hun best om de taart juist niet te laten glimmen, maar om de taart zo dof mogelijk te houden ! Maar een hele simpele manier hoe wij vaak aan glimmende taarten komen, om hem eerst koud weg te zetten en daarna in een lekkere warme kamer te zetten, moet je eens kijken hoe je taart gaat glimmen
De meeste hier doen hun best om de taart juist niet te laten glimmen, maar om de taart zo dof mogelijk te houden !
Maar een hele simpele manier hoe wij vaak aan glimmende taarten komen, om hem eerst koud weg te zetten en daarna in een lekkere warme kamer te zetten, moet je eens kijken hoe je taart gaat glimmen
![]()
![]()
Wat een bak!!!!!!! lekker ding...
hihihihi, sorry hoor beetje melig, komt vast omdat Sinterklaas zo de haven binnenkomt, daar wordt je toch zooooooo zenuwlappig van
hihihihi, sorry hoor beetje melig, komt vast omdat Sinterklaas zo de haven binnenkomt, daar wordt je toch zooooooo zenuwlappig van
Ow ja, die is er ook weer, nou zal mijn ramen en deuren voorlopig maar niet op slot doen, anders kunnen ze niet naar binnen..........
En die hele berg cadeautjes past echt niet door mijn schoorsteen........
Dank jullie wel!!! Ben er een stuk wijzer op geworden. Nou, k zal t eens proberen.
Groetjes Taartje Linda
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » HELP! hoe maak ik een afgemaakte taart mooi glanzend