1

Onderwerp: Pippi Langkous

Pippi is leuk om te maken! Zo vrolijk en ondeugend...
En tijdens de zoektocht naar plaatjes weer een flashback naar vroeger!!

Gevuld met bc/oreokoekjes en aardbeienjam.
https://lh4.googleusercontent.com/-5SN6RIzKotE/Tfza-ZeCFQI/AAAAAAAAClg/5jZ65nARkYs/s640/Pippi%252520II.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/-h8yg8G2Q0a8/TfzbBXJqZGI/AAAAAAAAClo/eVacZ0CegRo/s640/Pippi%252520IV.JPG

Tips en opmerkingen altijd welkom en bedankt voor de inspiratie op dit forum!

Groetjes, Anouk

Re: Pippi Langkous

Wat een liefje!

3

Leuk! Pippi is erg leuk gemaakt, idd herinneringen!

Als ik je een tip mag geven dan zou ik proberen de "knopen" van de ballonnen wat dunner te maken. Dus waar het touwtje zit.

Maar nogmaals erg leuk!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

4

wat een geweldige pippi! :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

5

IrisvR schreef:

Leuk! Pippi is erg leuk gemaakt, idd herinneringen!

Als ik je een tip mag geven dan zou ik proberen de "knopen" van de ballonnen wat dunner te maken. Dus waar het touwtje zit.

Maar nogmaals erg leuk!

Groetjes Iris

Bedankt voor je tip! Je hebt goed gekeken  ;)
Het was mij ook opgevallen nadat ik de foto had gemaakt dat het wel wat preciezer had gekund, maar ja, het zat er al op en ik moest weg.
Maar een volgende keer neem ik het zeker mee!!!

Groetjes, Anouk

super leuk! hoor alleen wel gelijk die irritante stem van het keurige buurmeisje (hoe heet ze ook weer) maaar Pippi!!! zegt die steeds enigszins bestraffend

liefs marieke

7

:Y Wat een leuke taart,pippi met die gekleurde kousen :lol: helemaal zoals ze was, en die gekke grote tas die ze altijd mee nam. En ik vind meneer Nelson ook super geslaagd. Tommy & Annika zie ik ook zo weer voor me, ik was een groot fan toen ik klein was.

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

8

Deze taart was voor een collega van m'n zus en heb 'm bij m'n zus achtergelaten.
Het is wel raar om daarna niet meer te horen wat ze ervan vonden. Dan ga ik aan mezelf twijfelen. Was ie wel lekker, voldeed het wel aan de verwachtingen?

Het grootste plezier zit 'm in het maken, maar een beetje feedback is ook leuk natuurlijk?!
Herkennen jullie dat?

Groetjes, Anouk

9

Haaz76 schreef:

Deze taart was voor een collega van m'n zus en heb 'm bij m'n zus achtergelaten.
Het is wel raar om daarna niet meer te horen wat ze ervan vonden. Dan ga ik aan mezelf twijfelen. Was ie wel lekker, voldeed het wel aan de verwachtingen?

Het grootste plezier zit 'm in het maken, maar een beetje feedback is ook leuk natuurlijk?!
Herkennen jullie dat?

Heel herkenbaar,  zeker als er met groot enthousiasme op de taart is gereageerd.  Dan ga je toch twijfelen.  Vaak hoor ik achteraf via via dat hij heel lekker was.  Ik denk dat mensen daar niet zo stil bij staan.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

10

hele leuke taart :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl