1

Onderwerp: decoratiegelvraag SPOED!!!!

Hoihoi,
Net mn eerste puzzelplaat met Bumba afgemaakt,
op zwarte randjes na, want die wil ik met decoratiegel doen.
Het is decoratiegel van Wilton, maar ik kan nergens vinden of je dit op het laatste moment moet doen, of dat het (zoals nu) een avond van tevoren kan.
Weet iemand dit??
Als ik niets hoor, dan doe ik het voor de zekerheid maar morgenochtend...
Jacqueline

2

Re: decoratiegelvraag SPOED!!!!

Ik heb het nog nooit gebruikt maar zou voor de veiligste weg gaan: morgen pas erop zetten.

3

Oke, zat ik zelf ook aan te denken.
tIs nog maar mn 2e taart, maar bij de 1e was er na een nacht nog wel wat gesmolten of in elk geval verschoven.
Hopelijk gaat tnu goed

4

Ik zou het niet nu doen. Ik ken die gel niet maar het klinkt als iets wat niet hard wordt.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Voor de beheerders van de site; wat mij betreft mag de topic er af hoor.
Maar Carin, je hebt gelijk, de gel wordt niet hard.
Op zich werkte het best wel prettig, maar kheb toch liever iets dat hard word.
Toch maar eens wat meer verdiepen in de verschillende mogelijkheden met icing.

6

Je kan ook met andere dingen schrijven (in een tube) wat wel hard(er) wordt. Maar de webshop alhier verkoopt dat niet (althans niet hetgene wat ik bedoel) dus ik weet niet of ik het mag verklappen.
Mail me anders even ;)

Groetjes, Carin

7

Quoteje uit de spelregels:

# In een lopend topic een andere (web)winkel noemen kan, zolang dit binnen de context van het topic valt. Vermijd dan wel zoveel mogelijk het gebruik van linkjes

Dus... :) Zonder de www is het geen enkel punt en het product zelf noemen is altijd handig ;)

Oh en Padje: Wij verwijderen geen topic als er niks fouts aan is hoor, wie weet hoe handig het weer is voor de zoekfunctie :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Oke, dank Marianne. Dan kan ik dus hier probleemloos noemen welke producten ik bedoel (moet ik wel eerst even naar de koelkast lopen :D ).
De fijnste tube vind ik de garneertube (is de naam ervan), een brede korte tube met 84 gram erin die ik ooit eens bij cakezooi heb gekocht. Maar volgens mij hebben ze ze inmiddels niet meer (wat ik dus niet zeker weet). Deze hardt trouwens niet uit maar is wel super om mee te werken.
Ook heb ik een lange smalle tube met 46 gram erin van CK. Dat heet candy writer. Die vind ik minder trouwens, om mee te werken dan. Maar hij hardt wel goed uit. Deze heb ik bij maak je taart gekocht.

Groetjes, Carin

PS Marianne, ik heb me zo aan de regels gehouden toch? Anders hoor ik het graag!

Groetjes, Carin

9

:thumb: :+

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag