Onderwerp: wie herkent me?
Gisterenavond werd ik gemaakt. (het was al 1.00 toen ik onder de huishoudfolie terecht kwam)
Wie heeft tips om me nog meer te laten gelijken???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wie herkent me?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisterenavond werd ik gemaakt. (het was al 1.00 toen ik onder de huishoudfolie terecht kwam)
Wie heeft tips om me nog meer te laten gelijken???
duidelijk kuifje en geen tips.......
Ja die stripfiguur, heet die kuifje? Naja, ik zou de 'echte' ook niet bij naam weten. Maar hij is wel duidelijk herkenbaar als dat stripfiguurtjes waar ik de naam niet van weet.
overduidelijk Kuifje, niets meer aan doen !!
Hoi Nathalie (ik kan niet goed boetseren, maar heb misschien wel tips )
Ik vind hem al heeeel erg mooi, dat als eerste.
Ik heb even gegoogled en zag het plaatje waar je kuifje van hebt nagemaakt.
Ik kan niet goed zien of je de zijkant van kuifje zijn haren hebt gedaan of niet. Het lijkt nu of hij een kaal hoofd heeft met een hanekam (tenminste op de foto) En dat is natuurlijk niet, dus wellicht kun je met verf nog aan de zijkanten het een kleurtje geven.
Wellicht kun je hem nog heel licht blosjes geven. Als je op andere plaatjes kijkt van kuifje heeft ie dat bijna altijd. Verder zou ik het echt niet weten.
Vind hem super!
Ja,overduidelijk een echte Kuifje!!!
Oooh, hij schopt bobby in 'n gezicht
Ik herkende hem meteen hoor, maar ben geen echte kuifje-fan (helemaal niet eigenlijk), dus een goede tip over details kan je niet van deze kant verwachten.
Maar zeer herkenbaar.
Waarom vraag je altijd of ze herkend worden eigenlijk? Ben je onzeker over je eigen boetseerkunsten? Want dat is dus duidelijk niet nodig (je ziet de reacties elke keer)!
Waarom vraag je altijd of ze herkend worden eigenlijk? Ben je onzeker over je eigen boetseerkunsten? Want dat is dus duidelijk niet nodig (je ziet de reacties elke keer)!
Nou, omdat ik niet tevreden ben over zijn gezicht/koppie. Ik moet steeds aan Lambik denken van Suske en Wiske. Vandaar dat ik het vraag. (maar toen de foto hier stond zag ik dat Bobbie nog zichtbaar was en dat is dan ook weer een hint ) Hopelijk lukt dat beest wel beter.
Ik ga proberen met de tips van Carin om hem iets meer lijkend te laten worden.
Ik ga proberen met de tips van Carin om hem iets meer lijkend te laten worden.
???
De blosjes, de haren,...
Duidelijk Kuifje hoor! Erg leuk! Zijn mondje lijkt er niet zo heel erg op, maar dat lijkt me ook heel moeilijk! Echt een geweldig plaatje
Nathalie schreef:Ik ga proberen met de tips van Carin om hem iets meer lijkend te laten worden.
???
...a
(carinA dus, denk ik)
Het was ook niet als aanval bedoeld hoor! Ik heb het ook weleens gedaan omdat ik onzeker was over een boetseersel en tips nodig had, viel me alleen op dat je dat vaker doet terwijl ze altijd super lukken
Het was ook niet als aanval bedoeld hoor! Ik heb het ook weleens gedaan omdat ik onzeker was over een boetseersel en tips nodig had, viel me alleen op dat je dat vaker doet terwijl ze altijd super lukken
Het voelde ook niet als aanval hoor. Ik ben gewoon een onzekere troel
En weer merk ik dus dat ik als ik moe ben dus maar niet meer moet gaan reageren dan lees ik bepaalde letters niet meer
Toch maar op tijd naar bed.
Ja hoor dit is zeker kuifje. Ik ga je echt geen tips geven, want zou niet weten welke.
Zie wel wat je bedoeld met dat gezichtje, maar zou echt niet weten wat er nu aan veranderd zou moeten worden om het net dat gene te geven wat bij kuifje's gezicht hoort. Joh en van mij mag je hem zo laten hoor, ik vind hem er supergoed uitzien.
Knap hoor! Ik zou het niet kunnen.
Duidelijk Kuifje . De enige tip die ik eventueel voor je heb is zijn hoofd wat minder "driehoekig" maken (dus aan de zijkant van zijn hoofd ter hoogte van zijn wangen zijn gezicht ietsje naar elkaar toeduwen). Maar echt nodig is het niet: iedereen herkent hem toch!
Duidelijk Kuifje
. De enige tip die ik eventueel voor je heb is zijn hoofd wat minder "driehoekig" maken (dus aan de zijkant van zijn hoofd ter hoogte van zijn wangen zijn gezicht ietsje naar elkaar toeduwen). Maar echt nodig is het niet: iedereen herkent hem toch!
Ja, dat zag ik ook, maar ik kon niet zo goed zien, waar het nou aanlag. Het plaatje wat Nathalie gebruikt is Kuifje een beetje van de zijkant. ZIjn ogen staan op het plaatje een beetje naar rechts gedraaid. Maar als je naar andere plaatjes van kuifje kijkt (recht van voren) dan heeft hij ook gewoon een bolle kop. Dus het is eigenlijk een beetje gek. Nu heeft een zwager van mij een echte 3d kuifje kop in de huiskamer staan en die is eigenlijk is slanker gemaakt (als in de strip).
Dus precies wat jij ook zegt. een beetje afgeslanktere kuifje.
Ben benieuwd nathalie, wanneer ga je hem showen??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wie herkent me?