1

Onderwerp: ik zal me even voorstellen

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Kelly en ik ga vanaf september een patisserie opleiding volgen. Ik ben nu bezig met kijken en proberen om van alles te maken. Ik heb net de vraag gekregen om voor september 120 cupcakes te maken voor een bruiloft! echt super leuk, mn opleiding is nog niet begonnen en ik heb mn eerste opdracht al binnen hahaha. maar ik heb dus nog helemaal niet de goede spullen in huis om dit te maken. Ik heb wel muffin vormen natuurlijk maar nog geen uitstekers enz. kan iemand mij vertellen welke dingen ik nodig heb voor deze cupcakes (ik zal hieronder een foto plaatsen) ik woon vlakbij wormerveer dus ik wil het halen bij de leukste taarten shop. en kan ik beter marsepijn gebruiken of fondant.

http://i125.photobucket.com/albums/p41/Sphinxx1989/44.jpg

Re: ik zal me even voorstellen

hoi kelly! welkom op het forum. een goede voorbereiding is het halve werk, wat een leuke opleiding ga je doen zeg...

op de foto zie ik fondant, kleurstof, cupcake papiertjes, structuurmatjes (of impressie) en verschillende uitstekertjes

succes!

liefs marieke

3

Re: ik zal me even voorstellen

dank je wel voor je reactie! ik ga deze week even naar wormerveer om wat spulletjes aan te schaffen