Onderwerp: Doe maar iets decoratiefs; Blond dus!
Ik ben fan van Blond dus als ik de vrije hand krijg ga ik heerlijk puzzelen 

Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Doe maar iets decoratiefs; Blond dus!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben fan van Blond dus als ik de vrije hand krijg ga ik heerlijk puzzelen 

Hij is echt leuk !!!
Geweldig!!
Ontzettend leuk gedaan zeg!
Strak en mooie kleuren.
Oooh ik ben ook fan van Blond en puzzel ze ook regelmatig 
Je plaatje is erg leuk geworden!
Mijn vraag was waar haal jij jou afbeeldingen vandaan? van greetz? eerst lukte het me ze daarvan te halen maar de laatste tijd lukt het me niet meer... heb je misschien een goede tip voor me?
hij is weer leuk en blond is inderdaad erg leuk om te maken
GEWELDIG
heel mooi gedaan
Super leuk!
Ik ben fan van jouw puzzeltjes! Deze is ook weer waanzinnig!!
Hier nog een Blond-fan
Hij is echt super leuk 
Wat een leukerd weer en wat supermooi en gedetailleerd gepuzzeld! 
Errug leuk!
Ik ben ook fan van Blond! En ook van jouw taarten! Hij is weer superleuk, vrolijk en kleurrijk!

Net zo mooi als al je andere taarten! Ik ben fan, van Blond maar ook van jouw taarten! 
Jaaaaah, weer zo'n leuke, top!! 
Wat ontzettend leuk weer!!
Jouw Blond taarten zijn altijd super en de rest natuurlijk ook
Enne nog even over dat schijfje van de sugargun
, je had helemaal gelijk, de sliertjes plakken ook helemaal niet meer aan elkaar, ook niet bij het afsnijden. Super!!
Die is onwijs mooi geworden !!!
Oh ja geweldig! jij maakt echt supermooie taarten. Ik ben bijna jarig en zo'n taart wil ik wel!
Wow die is echt mooi!
Geweldig goed gepuzzeld!
Ik heb 'm nog een keer bekeken
blijf 'm mooi vinden. Hoe krijg je de kleine stippen/rondjes? Met een rond stekertje of met een spuitmondje?
Wat een leuke,daar word ik nou vrolijk van!
Wat een leukerd, dit wil ik ook gaan proberen!!
Mooi hoor!
Ik word zelf bijna ook spontaan fan van Blond van 
Bedankt voor al die lieve reacties, vooral dat jullie fan van mijn taarten zijn maakt me heeeeeeeel blij!
Mijn vraag was waar haal jij jou afbeeldingen vandaan? van greetz? eerst lukte het me ze daarvan te halen maar de laatste tijd lukt het me niet meer... heb je misschien een goede tip voor me?
Ik bestel tegenwoordig kaarten bij greetz die me leuk lijken om op te sturen, en die laat ik als pakketje naar mezelf opsturen, met enveloppen erbij. Dan kopieer ik ze eerst, om te puzzelen, en daarna kan ik ze ook nog leuk versturen aan mensen.
Ik heb 'm nog een keer bekeken blijf 'm mooi vinden. Hoe krijg je de kleine stippen/rondjes? Met een rond stekertje of met een spuitmondje?
Met spuitmondje, ik heb allerlei verschillende formaten, van heel klein tot ong 1 cm, da's dan de achterkant van het spuitmondje.
Oh ja geweldig! jij maakt echt supermooie taarten. Ik ben bijna jarig en zo'n taart wil ik wel!
Ik ben ook al een poosje fan van jou, en je zus, maar voor een taart woon je wat ver!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Doe maar iets decoratiefs; Blond dus!