1

Onderwerp: help!!! diverse vragen over het 'goed houden' van een bruidstaart

Ik heb jullie hulp nodig :D 

Ik moet voor 16 juli een bruids taart maken van 5 lagen. Deze ga ik op een taart standaard neerzetten. Nu moet ik op 16 juli om 14:00 met het vliegtuig naar Suriname.( een ticket is €1300,- en onmogelijk te verzetten :o ) Ik zou de bruidstaart rond 9:00 'smorgens kunnen neerzetten in de trouwlokatie, maar pas om 18:00 of later zal deze worden aangesneden. Is het mogelijk om een taart zo lang te laten staan? en als het die dag  heel warm is, kan ik dan een ventilator neerzetten in de ruimte of is dat een slecht idee?
Het is mijn eerste bruidstaart :s

Zoete groetjes, Inti

2

Re: help!!! diverse vragen over het 'goed houden' van een bruidstaart

Is er geen koelkast op lokatie?
Je kan 'm ook vullen met dingen die houdbaar zijn buiten de koelkast.... maar of dat zo lekker is..... :/

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

3

Kun je hem niet in een grote koelbox aanleveren en dat iemand anders hem opbouwt? Ik zou in iedergeval geen vullingen gebruiken die in de koelkast moeten blijven.. dus zeker geen slagroom ofzo.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Ik zou er maar goed over nadenken of je dit wel wilt doen....
Heb helaas geen tips voor je maar lijkt mij een hoop stress op deze manier... succes ermee!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5

Dank je wel voor alle tips :thumb:
Denk dat ik inderdaad iemand ga vragen om hem op te bouwen. De vulling wordt gewoon kersen, dus dat kan buiten de koelkast bewaard worden. hoe lang van te voren kan ik de taart het beste laten neerzetten? want vaak bij een bruiloft staat een taart soms een paar uur op een tafel in de zaal, of kan dat eigenlijk niet? :o

Zoete groetjes, Inti

6

Hoever van te voren je hem neer kan laten zetten hangt van verschillende omstandigheden af.. is het warm buiten.. is er air conditioning in de zaal..

Als je het een uurtje van te voren laat doen heb je gewoon zekerheid dat het goed gaat..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

een paar uur kan best maar niet een halve dag.. zou het door iemand laten doen of daar in de koelkast zetten

8

Misschien hebben ze daar een super grote koeling, ik zou eerst de locatie maar eens bellen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

9

:thumb:  :thumb:  :thumb:
oh das een goeie ik ga de locatie even bellen!
Heeft iemand van jullie misschien een 5 laags trapsgewijze taart standaard te leen/huur?( daar moet ik zeker een niuw topic voor openen)

Zoete groetjes, Inti

10 Laatst bewerkt door ropiesst (18-06-2011 19:00)

Als je nu eens 5 laags trapsgewijze taart standaard  invuld bij google  :D  :D

gegroet Esther

11

ropiesst schreef:

:think:  Stel hè.. dat ze dat zou doen... geeft Google dan keurig aan van wie ze hem kan lenen?   :s  :nooo

12 Laatst bewerkt door liftrasa (19-06-2011 13:32)

Bommeltje schreef:
ropiesst schreef:

:think:  Stel hè.. dat ze dat zou doen... geeft Google dan keurig aan van wie ze hem kan lenen?   :s  :nooo

:Y  :Y
http://lmgtfy.com/?q=taartstandaard+huren

Sorry flauw grapje  :o

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

13

Hihi :D  ik heb natuurlijk al gezocht op internet maar een trapsgewijze standaard is bijna niet te vinden of heel erg ver weg. Vandaar dat ik het via deze weg probeerde. :P

Zoete groetjes, Inti