Onderwerp: Camouflage bekleding

Hallo allemaal,

De vriend van mijn beste vriendin komt volgende week terug van uitzending en ik wil ze graag verrassen met een mooie army taart..
alleen hoe kan ik een camouflage bekleding maken? dwz hoe krijg ik die 3 kleuren er mooi op.. ??

Hoor graag tips!!!

Groetjes Adinda

2

Re: Camouflage bekleding

Je kan steeds kleine stukjes van de verschillende kleuren marsepein tegen elkaar aan leggen en dan uit eindelijk alles uitrollen.

Je kan het ook enigszins op deze manier doen:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=46678

Hopelijk lukt het op deze manier.

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

3

Of met de how-to van lilo over marmeren.........net welk efect je wilt bereiken.

4

IrisvR schreef:

Je kan steeds kleine stukjes van de verschillende kleuren marsepein tegen elkaar aan leggen en dan uit eindelijk alles uitrollen

Zo heb ik het gedaan bij m'n camouflage-taart die je in mijn album vind onder de "Diversen " . Zelfde reden overigens  :)

Succes met maken !

Carpe Diem !

5 Laatst bewerkt door marijetje (15-06-2011 19:16)

dat is grappig moet deze week ook een camouflage print  taart maken maar precies voor het tegenovergestelde. Ik heb het shirtje van mijn boetseersel op de manier van de taartentantes gedaan is heel mooi geworden vind ik

edit kijk net in mona haar album maar die manier vind ik persoonlijk mooier ga ik van de week ook doen denk voor de taart

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat