Re: Het meisje met een traan...
nicole th schreef:yakefrank schreef:Werkelijk belachelijk, Nicole.
Zou je het niet anders kunnen doen? De ontvangers het materiaal laten kopen en het aan jou geven om er wat van te maken?
Dat komt op hetzelfde neer dan dat ze gewoon de onkosten zouden betalen!!!
Bij ons blijkt het beroep van bakker beschermd te zijn, zijn die van ons dan zoveel specialer dan in Nederland
, ik geloof het niet hoor
Oh, Nicole ze aanzien jou als concurrentie. Dat is ook belachelijk, dan zou niemand thuis nog ne cake mogen bakken en al die mensen die dan thuis hun brood zelf bakken, dat mag dan ook niet .
Nu overdrijven ze toch zenne. Jullie taarten zijn toch van een ander niveau dan die van de bakkers, dat is toch voor een ander publiek.Met je verhaal naar de pers gaan, Nicole, het eens onder de aandacht brengen. Zeker met deze upcoming populariteit van deze hobby. Als je het niet als hobby mag uitoefenen dan kunnen ze meteen alle shops die materiaal verkopen en alle workshops ook maar verbieden, ah ja je mag er niks mee. Ik overdrijf nu wel maar toch is het zo een beetje hé.
Dat is superlief van je dat je zo begaan bent met mijn verdriet , maar ik denk dat ik me best uit de schijnwerpers houd om zo geen problemen te krijgen want die persoon die me heeft overgeschreven zou indien ik niet stop de inspectie en de BTW op het dak sturen 
, zijn die van ons dan zoveel specialer dan in Nederland
, ik geloof het niet hoor 
, hebben ze nu echt inderdaad niets beters te doen!

.