Onderwerp: Decoratie mat
Ben op zoek naar een siliconen decoratie mat. Je kan deze op je marsepein leggen dan samen 1 keer uitrollen en dan heb je een patroon in je marsepein. Iemand idee waar ik deze kan kopen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Decoratie mat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben op zoek naar een siliconen decoratie mat. Je kan deze op je marsepein leggen dan samen 1 keer uitrollen en dan heb je een patroon in je marsepein. Iemand idee waar ik deze kan kopen?
In de webshop heb je houtnerf, stenen muur, koppelsteen en nog eentje. Bij Pippoos heb je een boel anderen. Verder weet ik het niet. Wellicht hebben ook andere hobbywinkels het.
Groetjes, Carin
Ik heb op de beurs in Amersfoort bij de webshop de cobblestone en baksteen gekocht, die zijn heeeeeeeeel leuk. Gister ben ik bij een hobby winkel geweest en heb daar ook reliefmatjes gekocht. 4 in een pak, voor 6 euro nog wat. Die kun je ook heel goed gebruiken. Al vind ik siliconen (webshop) lekkerder werken, die van de hobbywinkel zijn gewoon hard plastic.
Al vind ik siliconen (webshop) lekkerder werken, die van de hobbywinkel zijn gewoon hard plastic.
Dat vind ik nou ook! Maar die van pippoos (althans daar heb ik ze vandaan) hebben weer zulke leuke andere motiefjes ... dus die m
Wat ik doe met die matjes die ik bij pipoos had gekocht (ik had het gepost ergens met foto, het zijn er idd 4 in een pak), is eerst de marsepein iets uitrollen, en daarna op het matje leggen en dan verder uitrollen, daar wordt het veel mooier en gelijkmatiger van dan het matje op de marsepein leggen vind ik.
Ja die ken ik, maar ik bedoel iets anders denk ik.
Zoals je kan zien op www.cake.nl die bruidstaart.
Ja die ken ik, maar ik bedoel iets anders denk ik.
Zoals je kan zien op www.cake.nl die bruidstaart.
Hmmm...de taart die daar staat, ik neem tenminste aan op de beginpagina, dat is spuitwerk..je bedoelt dat je op zoek bent naar airbrushtemplates.....?
Op die taart zit inderdaad geen relief van een mat. Dat is spuitwerk.
die ik bij pipoos had gekocht (ik had het gepost ergens met foto, het zijn er idd 4 in een pak)
Hahaha hoe denk je dat ik aan deze geweldige matjes kwam
mascha schreef:die ik bij pipoos had gekocht (ik had het gepost ergens met foto, het zijn er idd 4 in een pak)
Hahaha hoe denk je dat ik aan deze geweldige matjes kwam
Hihi, ik denk dat die matjes niet aan zijn te slepen nu bij Pipoos
Ben er zelf ook wel heel blij mee al heb ik ze nog niet gebruikt voor het eggie
Dat is dus eigenlijk een airbrush cq dusttemplate...als je er met je roller overheen gaat krijg je wel een soort impressie, maar beter te gebruiken om te airbrushen of te dusten.......
Ok je kan het idd ook spuiten, maar rollen en dan met kleurpoeder kan ook.
Maar niemand die een online winkel weet waar ik ze kan kopen? En dan niet voor 60 euro
Ok je kan het idd ook spuiten, maar rollen en dan met kleurpoeder kan ook.
Maar niemand die een online winkel weet waar ik ze kan kopen? En dan niet voor 60 euro
Goede templates kosten geld, ik heb even snel omgerekend maar ik heb binnenkort een zending die binnenkomt en die zijn ook niet echt veel goedkoper, komen ook op een 40 euro verkoop. En de templates die ik zelf maak komen ook op die verkoopprijs.
Goede templates zijn duur, wil je er niet zo veel geld voor betalen dan maak zezelf, verminder je de kosten met ongeveer de helft maar je bent er wel even mee zoet met ze te maken )
thaflexible schreef:Ok je kan het idd ook spuiten, maar rollen en dan met kleurpoeder kan ook.
Maar niemand die een online winkel weet waar ik ze kan kopen? En dan niet voor 60 euroGoede templates kosten geld, ik heb even snel omgerekend maar ik heb binnenkort een zending die binnenkomt en die zijn ook niet echt veel goedkoper, komen ook op een 40 euro verkoop. En de templates die ik zelf maak komen ook op die verkoopprijs.
Goede templates zijn duur, wil je er niet zo veel geld voor betalen dan maak zezelf, verminder je de kosten met ongeveer de helft maar je bent er wel even mee zoet met ze te maken
)
En zijn die je binnen krijgt gemaakt op siliconen matten?
En zijn die je binnen krijgt gemaakt op siliconen matten?
Nope....want dat vind ik rommel, dat vervormt.........een goede template is gemaakt van een stevig, buigzaam maar niet vervormend nylonplastic.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Decoratie mat